Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af designer..

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

RJM:

Mette Maria:

Den kommentar var meget unødvendig, når du ikke ved hvordan situationen har været. 2 minutter efter allan cuttede vores samarbejde helt af, kunne jeg konstaterer at filerne fra min dropboks var fjernet. Jeg skriver en mail hvorfor han har gjort det og får denne udmeldning:

 

Jeg lukker for den ydelse jeg alligevel har givet dig gratis, dette bliver så din mail samt din hjemmeside, dette ser jeg ikke som et problem da den er givet GRATIS ..... jeg udlevere dig gerne din side som html så du har en chance for at finde et andet sted til den. Jeg ser ingen grund til du ligger med det CMS sådan som dette her spiller af.

 

Men Allan, som du selv siger, ja lad os få den afsluttet. Giv mig mine visitkort, flyers og tilbagebetal CMS for et år. Som du selv skriver indeholder tilbudet jo følgende:

- Unikt webdesign
- 1 års hosting samt CMS
- Design af flyers - klar til tryk
- Design af visitkort - klar til tryk

 

Så jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil give mig pengene tilbage for CMS, når nu du ikke kan give mig den ydelse alligevel.

Nej det er rigtigt at jeg ikke kender hele historien, det er vist også noget der burde blive mellem din designer og dig. 
Men jeg synes det er modbydelig, barnlig kværulanteri at lave denne tråd og true med at offenliggøre navn, hvis han ikke selv gør det, hvilket kan ødelægge en hårdtarbejdende og dygtig designers gode navn og rygte. Hvad ville du sige til hvis nogen forsøgte at gøre noget mod dig og DIT levebrød?!!!!
Jeg synes ærlig talt du skylder din designer en undskyldning for denne tråd..

 

Og jeg citerer fra hvad jeg skrev i min mail til allan:

"Jeg ønsker på ingen måde at offentliggøre dit navn og firma derinde, da jeg som udgangspunkt ikke er en person som tager sådan metoder i brug. Men hvis du ikke tilbagebetaler mig de penge fra CMS, så bliver jeg nødt til at gøre det- ønsker bestemt ikke at andre skal blive snydt og det føler jeg mig rigtig meget, hvis det ender ud med det".

 

derefter vælger Allan SELV at offenliggøre sig. Jeg har på ingen måde haft intensioner om at hænge Allan og hans firma ud. Hvis jeg havde det, ville jeg da have lavet en tråd som hed "advarsel mod bla bla", som lignede tråde gør. Igen, hvis jeg havde ønsk at hængt Allan ud, havde jeg da også besvaret de besvarelser som gik på hvem denne designer er...Aldrig været min intension, jeg oprettede tråden fordi jeg gerne ville have råd til hvad jeg gjorde i sådan situation! Og ja jeg synes også selv den her sag har taget en meget uheldig drejning og vil bare gerne have hvad jeg har betalt for, derfor søgte jeg råd.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo en trussel? Hvis man ikke kan se det er man da rimelig blank, især hvis man ikke kan forstå at man ikke kan få penge tilbage for et CMS, som har stået til 0 kr...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

RJM:

Det er jo en trussel? Hvis man ikke kan se det er man da rimelig blank, især hvis man ikke kan forstå at man ikke kan få penge tilbage for et CMS, som har stået til 0 kr...

Nu viljeg ikke tage stilling til nogen af parternes udsagn. Men jeg vil gerne tage stilling til, at en klaphat som dig siger folk er blanke fordi de vil have penge tilbage for en ydelse som ikke leveres, og som grundet en teknikalitet i faktura skrivningen ikke værdisættes.

Den slags holder ikke i den virkelige verden eller i retten, så lad være med at spille smart og kalde folk blanke for noget Du helt åbenlyst ikke har forstand på.

@Allan - aflever da de filer, så er den ikke længere. Der skal mange kunder til at skabe et godt renommé, men kun 1 dårlig til at ryste fundamentet. Og ret beset så er det en pakkepris som er sammensat, og intet i den er "gratis" Smile

@Mette Marie.. Start på en frisk og giv Allan et kald og få snakket ud om tingene. Jeg kender ham ikke, men har kun hørt godt om ham, så I må da kunne finde formen igen til dit næste projekt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det kan godt være at mit indlæg får mig til at lyde som en klaphat, men den slags indlæg, hvor folk bliver udstillet sætter mit pis i kog :)

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar alle sammen- har fundet en løsning :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en admin, der kan lukke denne tråd? Det her skal Allan og Mette vist klare selv - ingen af vi andre er jo i stand til at bedømme denne sag objektivt og ydermere er det jo slet ikke vores job af gøre dette.

Lad os få den lukket, så den ikke kører endnu mere af sporet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav ALTID en kontrakt mellem webdesigner og virksomhed.

 

Det sker på daglig basis at der kommer gnidninger mellem freelance/webB og virksomheder

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har vel betalt 0,- kroner for de ting? :) Så er det krav at han leverer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs tråden guys Smile

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)