Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af designer..

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke automatisk backup i Dropbox?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er derfor jeg ALTID skriver en kontrakt med mine kunder. På den måde undgår vi sådanne situationer. Bum!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Er der ikke automatisk backup i Dropbox?

Kun 30 dage tilbage mener jeg... Men man kan tilkøbe ekstra backup.

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

nu kan jeg så høre at i har set jer lidt sure på hinanden.. men kunne han i princippet ikke blot have rydtet op i sin dropbox.. og hvis du kun bruger online versionen bliver den jo ikke synkroniseret til din harddisk.. ergo forsvinder det online når han sletter det fra sin side af…

 

buttomline har du prøvet at høre ham ad om du kan få dine filer? syntes ikke det fremgår klart om du rent faktisk har konfronteret ham med at du mangler dine filer

 

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Det er med vilje han har fjernet filerne, som sagt fordi han satte sig sur på mig.

Måske jeg kan få filerne fra dropboksen på den ene eller anden måde, men det hjælper ikke ved at jeg stadig ikke får det CMS system i 1 år som jeg har betalt for :-(

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Så er det vist på tide at få stoppe denne børnehave....

Det er mig der er den sure designer Big Smile Normal ville jeg ikke tage sådan en her offentligt, desværre valgte mette det anderledes. Desuden fik jeg netop trusler om at hun ville offentligøre mit navn alligevel ;)

For at starte med drop boksen så har jeg lukke for den drop boks som JEG kontrollere og har inviteret mette til at bruge, de filer hun har fået gratis af mig har nu ligget der i over en mdr at mette så ikke har kopiret dem ja det kan jeg ikke vide. I øvrigt har jeg aldrig nægtet hende de filer efterfølgende.

Jeg har til mette lavet et super tilbud med et års leje samt hosting af mit eget CMS, hun har ligeså fået et unikt webdesign, jeg var gavmild og smed hendes CMS - design af flyers og visitkort med i prisen.

Problemet her er at mette mener hun skal have langt mere for de 4500kr kr hun har betalt for

- Unikt webdesign
- 1 års hosting samt CMS
- Design af flyers - klar til tryk
- Design af visitkort - klar til tryk

Jeg har givet mette det tilbud at levere hendes side i ren HTML så hun kan kommer videre men det har hun PT valgt at ignorer.

Stop nu alle jeres fordomme om en sag i slet ikke kender til, og til Mette vil jeg råde dig til at tage resten af dette her på mail.

God aften

Allan Hansen
Designyou

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mette Maria:

Det er med vilje han har fjernet filerne, som sagt fordi han satte sig sur på mig.

Måske jeg kan få filerne fra dropboksen på den ene eller anden måde, men det hjælper ikke ved at jeg stadig ikke får det CMS system i 1 år som jeg har betalt for :-(

Sikke en gang modbydelig, barnlig kværulanteri man kan blive udsat for som designer...

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

RJM:

Mette Maria:

Det er med vilje han har fjernet filerne, som sagt fordi han satte sig sur på mig.

Måske jeg kan få filerne fra dropboksen på den ene eller anden måde, men det hjælper ikke ved at jeg stadig ikke får det CMS system i 1 år som jeg har betalt for :-(

Sikke en gang modbydelig, barnlig kværulanteri man kan blive udsat for som designer...

 

Den kommentar var meget unødvendig, når du ikke ved hvordan situationen har været. 2 minutter efter allan cuttede vores samarbejde helt af, kunne jeg konstaterer at filerne fra min dropboks var fjernet. Jeg skriver en mail hvorfor han har gjort det og får denne udmeldning:

 

Jeg lukker for den ydelse jeg alligevel har givet dig gratis, dette bliver så din mail samt din hjemmeside, dette ser jeg ikke som et problem da den er givet GRATIS ..... jeg udlevere dig gerne din side som html så du har en chance for at finde et andet sted til den. Jeg ser ingen grund til du ligger med det CMS sådan som dette her spiller af.

 

Men Allan, som du selv siger, ja lad os få den afsluttet. Giv mig mine visitkort, flyers og tilbagebetal CMS for et år. Som du selv skriver indeholder tilbudet jo følgende:

- Unikt webdesign
- 1 års hosting samt CMS
- Design af flyers - klar til tryk
- Design af visitkort - klar til tryk

 

Så jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil give mig pengene tilbage for CMS, når nu du ikke kan give mig den ydelse alligevel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Maria:

Den kommentar var meget unødvendig, når du ikke ved hvordan situationen har været. 2 minutter efter allan cuttede vores samarbejde helt af, kunne jeg konstaterer at filerne fra min dropboks var fjernet. Jeg skriver en mail hvorfor han har gjort det og får denne udmeldning:

 

Jeg lukker for den ydelse jeg alligevel har givet dig gratis, dette bliver så din mail samt din hjemmeside, dette ser jeg ikke som et problem da den er givet GRATIS ..... jeg udlevere dig gerne din side som html så du har en chance for at finde et andet sted til den. Jeg ser ingen grund til du ligger med det CMS sådan som dette her spiller af.

 

Men Allan, som du selv siger, ja lad os få den afsluttet. Giv mig mine visitkort, flyers og tilbagebetal CMS for et år. Som du selv skriver indeholder tilbudet jo følgende:

- Unikt webdesign
- 1 års hosting samt CMS
- Design af flyers - klar til tryk
- Design af visitkort - klar til tryk

 

Så jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil give mig pengene tilbage for CMS, når nu du ikke kan give mig den ydelse alligevel.

Nej det er rigtigt at jeg ikke kender hele historien, det er vist også noget der burde blive mellem din designer og dig. 
Men jeg synes det er modbydelig, barnlig kværulanteri at lave denne tråd og true med at offenliggøre navn, hvis han ikke selv gør det, hvilket kan ødelægge en hårdtarbejdende og dygtig designers gode navn og rygte. Hvad ville du sige til hvis nogen forsøgte at gøre noget mod dig og DIT levebrød?!!!!
Jeg synes ærlig talt du skylder din designer en undskyldning for denne tråd..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mette Maria:

Så jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil give mig pengene tilbage for CMS, når nu du ikke kan give mig den ydelse alligevel.

Skrev du ikke at at CMS'en stod til 0 kr, så han kan vel godt give dig 0 kr tilbage ? ;)

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)