Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af designer..

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg føler mig godt og grundig snydt af den designer som jeg har fået leveret mit design af.

Det jeg har betalt for er webdesign, CMS, visitkort og flyers. På fakturaen er det så stillet op således:

Udvikling af webdesign 4500,-

CMS i et år 0kr

Flyers 0kr

Visitkort 0kr

Nu har han så sat sig sur på mig og har derfor fjernet alle de ting han ellers havde lagt i min dropboks. De ting som han har fjernet er dem som har opstillet som 0kr i fakturaen. Jeg vil jo mene jeg stadig har krav på det eftersom det var en del af aftalen (uanset hvordan han stillede det op i fakturaen) og han har jo sådan set leveret det (også selvom han har skrevet 0kr i fakturaen).  Han har jo afgivet et tidbud, som jeg har takket ja til. Hvis jeg vidste på forhånd at han pludselig ville trække de "gratis ting" tilbage havde jeg jo på ingen måde sagt ja til tilbuddet! For mig er det jo en helhedspris, uanset hvordan man stiller det op i fakturaen.

Hvad gør jeg i sådan en situation??

Forhånd tak :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Maria:

Jeg føler mig godt og grundig snydt af den designer som jeg har fået leveret mit design af.

Det jeg har betalt for er webdesign, CMS, visitkort og flyers. På fakturaen er det så stillet op således:

Udvikling af webdesign 4500,-

CMS i et år 0kr

Flyers 0kr

Visitkort 0kr

Nu har han så sat sig sur på mig og har derfor fjernet alle de ting han ellers havde lagt i min dropboks. De ting som han har fjernet er dem som har opstillet som 0kr i fakturaen. Jeg vil jo mene jeg stadig har krav på det eftersom det var en del af aftalen (uanset hvordan han stillede det op i fakturaen) og han har jo sådan set leveret det (også selvom han har skrevet 0kr i fakturaen).  Han har jo afgivet et tidbud, som jeg har takket ja til. Hvis jeg vidste på forhånd at han pludselig ville trække de "gratis ting" tilbage havde jeg jo på ingen måde sagt ja til tilbuddet! For mig er det jo en helhedspris, uanset hvordan man stiller det op i fakturaen.

Hvad gør jeg i sådan en situation??

Forhånd tak :-)

 

Hej

Den lyder ikke sjov.

Jeg kan vende den om hvis jeg lavede samme nummer i mit firma.

 

Levering af robotplæneklipper Kr. 14.995

Montering af kantråd Kr. 0,-

programmering af robotplæneklipper , så alt kører 100 %  Kr. 0,-

 

Jeg vil have store problemer hvis jeg ikke havde punkt 2 og 3 med.

Så ville jeg nok få en robotplæneklipper i hoved lige med det samme. ?

Det er ikke i orden !!

Balladen er at man evt. indbetaler hele beløbet til et firma man ikke kender, før man har fået leveret sin varer.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender det godt webmaster lover og atter lover i en salgs taler det vilde efter det anden , når underskrevet kontrakt ja så er det anderledes prøver selvfølgelige på bedste vis skrive det måde i kontrakten at man kun får alt lovet mundligt og skrevet på måde så de kan manipulere os kunder meste muligt

Med mange webdesigner er meget mere salgs personer end webdesigner og forstår ikke det gælder levere det lovet alt sammen og ikke på nogle måde skuer op for charme for at få kunde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen,

han har jo selv beskrevet det i fakturaen, så han skal da bare komme med dine ting, uanset om det så er faktureret til 0,-.

Men hvordan kan sådan en situation opstå? Og hvad pokker skulle han få ud at stille sig sådan på bagtæerne? Har du været for hård ved ham...

I alle tilfælde er det bedste da at tage en snak om tingene - lige nu har ingen af jer noget ud af det

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Har du ikke noget på at han har lovet de andre ting, evt. en mail, skype, msn snak eller noget andet der kan bevise hvad ordren skulle lyder ?

Der må være lavet et eller andet tilbud fra ham på et tidspunkt som du har accepteret, hvis ikke er du lidt på herrens mark.

Best regards

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Håber du ikke har betalt?

Du besvare ganske enkelt hans henvendelse med et anbefalet brev, hvor du har en kopi af hans faktura + tilbud, og påstulere i et brev til ham, og kort sagt fortæller at han ikke får betalingen, før produktet/produkterne er fuldendt leveret.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette Maria

Hvorfor tror du han har set sig sur på dig - måske var det her løsningen kunne findes, så du ikke kommer til at spilde alt for meget tid.

Hej fra Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden hvis jeg sætter nogle var til 0 kr på min faktura, er det fordi jeg giver dem det, som en "gave"/rabat for at fedte lidt for at for flere opgaver, og ikke fordi jeg ikke vil levere det. Når det står på fakturen, bør han også levere det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Hej Mette Maria

Hvorfor tror du han har set sig sur på dig - måske var det her løsningen kunne findes, så du ikke kommer til at spilde alt for meget tid.

Hej fra Søren

Ja, lige netop også min pointe.Yes

 Godt vi har dig til at formulere tingene forståeligtBig Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Desuden hvis jeg sætter nogle var til 0 kr på min faktura, er det fordi jeg giver dem det, som en "gave"/rabat for at fedte lidt for at for flere opgaver, og ikke fordi jeg ikke vil levere det. Når det står på fakturen, bør han også levere det.

 

Når der står en ydelse på faktura til kr. 0,-

Så skal den leveres

 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)