Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk virksomhedsdatabase

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne lave export af så mange danske virksomheder som muligt (navn og adresse), men findes der mon et sted hvor disse er tilgængelige, uden at kende CVR mv?

CVR.dk tilbyde en service for alle informationer med bla. branche, men det er 2,5 kr pr. opslag.

Jeg har googlet, men desværre uden held.

Lasse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Businessview :) Koster lidt penge hvert år, men er vidst gratis antal opslag :)

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan se, koster det 4000 i oprettelse, ,ed inkluderet 1000 gratis opslag. Derefter koster opslag 1kr/stk, men det ser meget bedre ud end hos CVR.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

otis:

Som jeg kan se, koster det 4000 i oprettelse, ,ed inkluderet 1000 gratis opslag. Derefter koster opslag 1kr/stk, men det ser meget bedre ud end hos CVR.

Tror de har forskellige aftaler - hvis man ringer til dem.. Kender det kun fra min kunde, som er super glad for det :) Kunne bare ikke forstille mig at han betaler pr stk. 

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Tror de har forskellige aftaler - hvis man ringer til dem.. Kender det kun fra min kunde, som er super glad for det :) Kunne bare ikke forstille mig at han betaler pr stk. 

 

Super. Det kunne være en god mulighed :-)

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Vi bruger Kraks markedsdata hos os, mener det er ca. 7000 pr. år det koster og man kan trække lige så mange virksomheder ud man vil til for eks. excel..

Har tidligere brugt Dun & bradstreat, men den er dyrere så vidt jeg husker. Experian og tdc´s nnerhverv har også lignende produkter.

/Martin

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

nnmarkedsdata... prisen kan forhandles;)

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har set dit indlæg her på Amino - og har et par spørgsmål til dette - kan du ikke slå på tråden el. skrive til mig en mail på.

Thomas Penny

Thomas.Penny@Webspeed.dk

Mob.: 2613 9939

På forhånd tak.

Mvh.

 

Thomas Penny

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Jeg har set dit indlæg på Amino - du skriver kan forhandles - er du direkte erfaringer med det - og hvad er ca. prisen på 1 bruger.

Mvh.

 

Thomas Penny

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg var i dialog med både nnmarkedsdata og experian sidste år. Experian kostede omtrent det dobbelte af nn. Men så vidt jeg ved er nn blevet opkøbt siden, så om det samme gør sig gældende tør jeg ikke sige. Men jeg gik ind på deres respektive sider, bad om at blive kontaktet og deres sælger ringede, og jeg fik en udemærket gennemgang af mulighederne i forhold til mine behov. Jeg meldte klart ud begge steder at jeg havde flere løsninger i kikkerten, og derfor ikke ville købe idag men tænke over det. Og inden jeg havde set mig om var begge firmaer nede i en 60% af prisen de sagde som udgangspunkt..  Derfor siger jeg at prisen må være mere et forhandlingsgrundlag end en egentlig pris ;)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)