Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke ledelsesmæssige kompetencer har ledelsen i små virksomheder behov for?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige en kort præsentation:

Mit navn er Mickey, og jeg er 30 år. Jeg er uddannet Merkonom i ledelse, og er nu i gang med mit afgangsprojekt i ledelse. Jeg tænkte, at Amino ville være det perfekte sted til, at få indhentet en masse brugbar information til videre bearbejdelse. Jeg håber på at der sidder nogle ved computeren, som vil bruge lidt tid på at svare på nedenstående spørgsmål. Fokus området er små virksomheder, så jeg håber at der sidder en masse aminoer med små virksomheder, som vil dele nogle af deres ledelsesmæssige problemstillinger fra deres hverdag. På forhånd mange tak for jeres tid!

Projektet kommer til at drejer sig om i korte træk:

Ledelsesmæssige problemstillinger i små virksomheder:

  • Hvilke ledelsesmæssige kompetencer er der behov for i små virksomheder ?
  • Hvor bevidst er ledere i små virksomheder omkring hvilke ledelsesmæssige kompetencer der er behov for?
  • Hvilke ledelsesmæssige udfordringer ser i som de sværeste i små virksomheder?
  • Findes der en handlingsplan, som er så generel, at den kan anvendes som en foranalyse for de fleste små virksomheder (her tænker jeg på en analyse af kompetencer, ressourcer, struktur, kultur, processor og ejerens præferencer) ?
  • I hvilken omfang er det muligt at måle effekten af den ledelsesmæssige kompetenceudvikling hos små virksomheder?
  • Hvilke(n) kulturform bærer de små virksomheder bræg af?

Jeg takker endnu engang for jeres kostbare tid.

 

Med venlig hilsen

Mickey

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber på, at der sidder nogle personer derude, som gerne vil bidrage med deres erfaringer.