Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hos UnoEuro - /mappe/ til domæne?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har efterhånden brugt UnoEuros support i en grad, så jeg ikke føler jeg kan være bekendt at stille dem flere spørgsmål lige pt. - derfor amino :)

Jeg har domæne-A.dk hosted hos UnoEuro med hotel

Jeg har domæne-B.dk hosted hos UnoEuro med dns service - så jeg kan viderestille.

Jeg ønsker om muligt, at jeg på domæne-A.dk laver en mappe /indhold/ og viderestiller domæne-B.dk dertil. Således, at når når man går ind på www.domæne-B.dk så viderestiller den til www.domæne-A.dk/indhold/ finten er dog, at jeg ønsker at folk tror, at de befinder sig på domæne-B.dk og ikke www.domæne-A.dk/indhold/ - derved kan jeg forhåbentligt spare webhotel til domæne-B.dk

Nogen der ved om det kan lade sig gøre? Eller er jeg nødt til at betale 2xwebhoteller?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du ønsker at gøre som du her skitserer kan du kun gøre det med et frameset løsning, og det kan bestemt ikke anbefales af 2 årsager:

1. Søgemaskinerne kan ikke indeksere din hjemmeside ordentligt.
2. Brugerne kan ikke deeplinke

Det er næppe de sparede penge værd, så hellere vælge et discount webhotel hvis det er prisen det kommer an på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

Det er næppe de sparede penge værd, så hellere vælge et discount webhotel hvis det er prisen det kommer an på. 

Helt enig! Hvis det fx er .dk domæne, kan du gratis flytte det til os, så får du 50 mb webhotel gratis! Ingen oprettelses gebyr eller andre skjulte beløb :)

Det er en tusind gange bedre løsning end frame - hvis og i så fald unoeuro's DNS service faktisk tilbyde frames.. Det er ikke normalt.

:-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bare vælge at tilknytte domæne B til domæne A, og så pege domæne B ned på et sub-domæne, på den måde kører det som om det var et selvstændigt webhotel.

Jeg har 3-4 hoteller hos Unoeuro og en 15-20 domæner som peger ned i hver deres sub-domæner på hotellerne, og det funker fint :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oxkjær:

Du kan også bare vælge at tilknytte domæne B til domæne A, og så pege domæne B ned på et sub-domæne, på den måde kører det som om det var et selvstændigt webhotel.

Jeg har 3-4 hoteller hos Unoeuro og en 15-20 domæner som peger ned i hver deres sub-domæner på hotellerne, og det funker fint :-)

Hvis du så går ind på domæne-b så vil du jo havne på subdomæne.domæne-a og trådstarteren ønsker ikke at domæne-a skal fremgå

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

CMS:

Det er næppe de sparede penge værd, så hellere vælge et discount webhotel hvis det er prisen det kommer an på. 

Helt enig! Hvis det fx er .dk domæne, kan du gratis flytte det til os, så får du 50 mb webhotel gratis! Ingen oprettelses gebyr eller andre skjulte beløb :)

Det er en tusind gange bedre løsning end frame - hvis og i så fald unoeuro's DNS service faktisk tilbyde frames.. Det er ikke normalt.

:-)

Nemlig, domæne-A skal ikke fremgå af url'en. Well.. jeg kan godt se problematikken og frygtede den egentlig også lidt...

@Jannik .. det lyder da helt vildt.. hvordan kan i få det koncept til at løbe rundt???!

Jeg skal vist igang med at flytte lidt domæner kan jeg se :)

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Hvis du så går ind på domæne-b så vil du jo havne på subdomæne.domæne-a og trådstarteren ønsker ikke at domæne-a skal fremgå

Nej, det gør det ikke, de kommer til at fremstå med deres eget domænenavn. Når man tilknytter domæne-B til et sub-domæne på domæne-A, så vil domæne-B blot hente data fra sub-domænet.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Nemlig, domæne-A skal ikke fremgå af url'en. Well.. jeg kan godt se problematikken og frygtede den egentlig også lidt...

Der er ikke noget at frygte hvis man ved hvordan :-). Sig til hvis jeg skal hjælpe dig med at sætte det op i morgen, så kan jeg lige guide dig via fjernskrivebord (teamviewer)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Nemlig, domæne-A skal ikke fremgå af url'en. Well.. jeg kan godt se problematikken og frygtede den egentlig også lidt...

@Jannik .. det lyder da helt vildt.. hvordan kan i få det koncept til at løbe rundt???!

Jeg skal vist igang med at flytte lidt domæner kan jeg se :)

Hej igen, 

Vi tilbyder det som en lille martingsgimmick for at vise hvad vi faktisk kan :-) Vi startede på det i 2009 (Version2Comon), og fik det prøvet af - og de fleste af de aktive brugere ender med at opgradere når deres idé bliver til succes :-) 

Men til alle de domæner som man ikke bruger så aktivt, passer det lille 50 mb webhotel faktisk ganske fint :-) 

Desuden tjener vi også penge på domæne registreringer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Nej, det gør det ikke, de kommer til at fremstå med deres eget domænenavn. Når man tilknytter domæne-B til et sub-domæne på domæne-A, så vil domæne-B blot hente data fra sub-domænet.

Der stod selv jeg af :-) Hvordan vil du dog pege domæne-b.dk hen til test.domæne-a.dk - uden at webhotellet understøtter mere end 1 domæne?

:)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)