Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en webshop??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Jeg forventer at jeg inden for de næste par måneder vil få brug for en webshop/kundeklub.
Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvad der er en rimelig pris. 
Den skal have de nedenfro beskrevne funktioner.
Er der nogen der har et bud på hvilken pris jeg skal forvente??
 
Kunde Log-In og kundens egen side med profil/optjente point
Almindelig webshop funktion - men der skal betales med medlemspoint - ikke penge. Pointene skal trækkes fra kundens profil.
Registrering af nye kunder/indmeldelse - og i denne forbindelse betaling med dankort
Tip en ven funktion ( jeg vil meget gerne kunne se fra hvilken kunde en "tippet ven", vender tilbage/melder sig)
Evt. forum
 
Og så, en shop-i-shoppen:
Med direkte adgang fra ovenstående shop / eller med log in hvis man kommer fra en anden side
Skal fungere som almindelig webshop - men med den krølle at ordrerne skal videresendes automatisk til mine leverandører. Dvs. at i en kundekurv kan der
godt være varer fra fx. 5 forskellige leverandører som så automatisk skal have besked om ordren.
Almindelig betaling med dankort. 
 
Hvem kan hjælpe?
Kan det lade sig gøre, og hvad koster det??
Jeg er lige nu i planlægnings-fasen og har i første omgang brug for at vide hvad der kan lade sig gøre, og hvor jeg ligger prismæssigt for en løsning som ovenfor.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at tage fat i 123design.dk de kan lave websop ligesom du ønsker

 

Mvh

Benny

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

 

Det kan vi hos VSI Group godt hjælpe dig med. Det er dog en lidt speciel løsning du efterspørger. Men eftersom vi lever af at udvikle den slags til danske webbureauer, samarbejdspartnere osv. så har vi en ret god kompetence inden for det felt.

Inden jeg vil give dig en specifik pris er der nogle ting jeg gerne vil have svar på. Jeg vil derfor høre om du har mulighed for at kontakte mig på min mail ms(at)vsi-group.dk.

Jeg vil ud fra dine oplysninger skyde på at du ligger i et prisleje i omejnen af 15.000 kr. eksl. indløsningsaftale og betalingsgateway.

Fordelen ved os, er at vi ikke tager hosting da vi er en produktionsvirksomhed, og du derfor har mulighed for at spare mange penge på hosting hvert år.

Jeg håber at høre fra dig.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms(at)vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dett er ikke nogen hjælp til dit konkrete problem, blot et lille forslag:

Du skriver at man ved tilmelding skal bruge sit dankort. Og her tænker jeg så om det ikke ville være smart også at kunne tilbyde betaling pr SMS. Det bliver brugt på flere og flere sider rundt omkring, og det virker ganske fint. Fordelen er bla at når man i sit hjem, så er det "meget" at kræve af folk, at de skal rejse sig for at gå ud i entreen og finde kortet i jakken. Det lyder dovent, men personligt så tror jeg at man taber et par kunder der. Alternativt skal de bare stikke hånden i lommen og skrive 2 ord i en sms.

 

Dette vil dog kun fungere hvis det er små beløb vi snakker om (under 100 kr), hvis det koster mere, så vil folk nok foretrække kreditkort....

 

Bare lige en tanke jeg fik... Fortsat god mandag... ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter!:
Dette vil dog kun fungere hvis det er små beløb vi snakker om (under 100 kr), hvis det koster mere, så vil folk nok foretrække kreditkort....

I lige præcis dette tilfælde her er SMS en god ide. Men det skal ikke være overtakserede sms'er fordi man bruger point og ikke betaler med kort. Man tanker op med et kort men selve købet foregår med point.

Det kan så gøres på den måde at man enten modtager en kode på sms som man skal indtaste eller at man får en kode på en skærm som man så sender som sms.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input omkring betaling med sms. Den er taget til efterretning!!Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksisterer der ikke en side, hvor man kan oprette en simplificeret kravspecifikation, hvis man vil lave en webshop etc., og så kan virksomheder byde ind på projektet? Det ville da være smart.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ville være smart. Kender ikke til et sådant sted- men vil gere vide hvis det findes Smile

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Tag fat ShopZite. Jeg kender dem der står bag. Det er et gennemskueligt koncept til rimelige penge. Og så har de en webdesigner ansat, der kan lave et fedt design. Noget der normalt er dyrt og ikke indeholdt i de sædvanlige webshops. Her skal du ofte både købe system et sted og design et andet sted. Hos ShopZite er begge dele med fra start.

Mvh

Anders

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)