Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revision

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med opstart af egen virksomhed, hvor jeg vil sælge bærbar computere og fjernsyn.

Jeg har naturligvis behov for en revisor og jeg ville derfor hører om nogle af jer har erfaringer med dygtige revisorer indenfor e-handel?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I sådan en sammenhæng kan jeg ikke lade være med at pege på mig selv. Jeg har mange kunder indenfor e-handel, herunder både webshops, affiliate sites mv. Jeg ved derfor en del om den verden du er på vej ind i :-)

Du er derfor velkommen til at kontakte mig - så finder vi en løsning.

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Vi har sendt en Privat Besked til dig.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan godt lade være med at spamme dette inlæg med lovprisninger om os selv. Der efterspørges anbefalinger, og ikke en stak reklamer.
Også selvom vi kan løse opgaven.
Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. På Amino er der en gruppe af frivillige regnskabskyndige der bruger meget tid på, gratis, at hjælpe selvstændige erhvervsdrivende med forskellige økonomiske spørgsmål.

Engang imellem giver dette en ny kunde, og det er jo meget fint. Men lige så snart en direkte spørger efter en ny bogholder eller revisor ser vi en større gruppe fremsende reklamer for deres eget firma, hvilket til gengæld er det eneste de gør herinde på Amino. Jeg håber dog de fleste kan gennemskue det, og laver aftale med en af dem, der er aktiv med hjælp.

mvh
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin.. synes da at det er o.k. at anbefale sig selv.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Michael..er enig med dig.

Det samme sker jo på free-lancer, hvor folk byder ind, selvom de aldrig har bidraget

med noget på Amino.

Man kan jo diskutere om de skal have lov til dette!

 

MvH

Peter 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

samsung-shop.dk:

Hej,

Jeg er i gang med opstart af egen virksomhed, hvor jeg vil sælge bærbar computere og fjernsyn.

Jeg har naturligvis behov for en revisor og jeg ville derfor hører om nogle af jer har erfaringer med dygtige revisorer indenfor e-handel?

På forhånd tak for hjælpen.

Hejsa,

Jeg benytter selv Martin E. Jensen (se ham her i tråden eller klik på hans navn) og har gjort det i over et år.

Jeg kan varmt anbefale dig at tage en snak med ham. Han besidder en meget stor tålmodighed og kan komme med svar på alle de spørgsmål jeg i hvert fald har haft.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Det samme sker jo på free-lancer, hvor folk byder ind, selvom de aldrig har bidraget

med noget på Amino.

Man kan jo diskutere om de skal have lov til dette!

MvH

Peter 

Hej Peter,

At bringe Freelancer ind i det scenario, svarer vel til at sige, at du aldrig ville købe et tv af en sælger i Fona uden at vedkommende tidligere har rådgivet dig i et HIFI køb?

Formålet med Freelancer, er vel netop at man skaffer en hurtig kontakt, så hvorfor skulle det ikke været tilladt og hvor skulle grænsen gå for hvem der må og ikke må byde ind?

Jeg kan godt følge dig og Michael i at der er en tendens til at der dukker mange flere op hvis der efterlyses noget der kan give penge i kassen, end hvis der bare spørges ind til en problemstilling. Men det kan jo lige så godt have noget at gøre med at folk ikke er udfarende debattører eller er usikre på hvordan de skal svare etc. etc.

Jeg synes for eksempel selv at jeg ved en del om det jeg laver, men da der i min branche er mange veje til rom, så vil svar muligvis medføre en længere debat og en masse argumenteren frem og tilbage, hvilket ikke er min stærke side. Derfor vil jeg sandsynligvis fremstå som en af dem der kun dukker op når der er penge at spore :o)

Desuden er der da flere eksempler på at ivrige hjælpere og debattører herinde ikke er lig med en god samarbejdspartner, hvilket bringer mig hen til at du, Peter, siger at man godt kan anbefale sig selv.

Det har du 100% ret i, men alt andet lige, vil det til hver en tid have mere tyngde hvis en anbefaler dig end hvis du anbefaler dig selv. ( du = man!!)

Undskyld Samsung-Shop, det var lige et sidespor. Held og lykke med din jagt på en revisor! :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)