Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i et firma der kan producere kapsler og piller med naturmedicin?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal finde et firma der kan producere nogle kapsler og piller indenfor naturmedicin for mig.

Kender i et firma det kan dette?

Og er der nogle der har forstand på reglerne inden for dette område.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok tage kontakt til lægemiddelstyrelsen for at være sikker på, at du overholder alle regler.

Jeg forhandler selv kosttilskud, og der er en million regler der skal overholdes. Og jeg kunne forestille mig, at det var endnu værre, når vi taler naturlægemidler.

Du kan finde lidt indledende information her.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nielsen,

Du er meget velkommen til at smide mig en PM så skal jeg nok guide dig i den rigtige retning. Jeg har gennem de seneste 2-3 år fået produceret kosttilskud forskellige steder.

Men det kræver at du kort fortæller mig, hvad det for type kosttilskud der skal produceres for at sikre at det jeg ikke guider dig i den forkerte retning samt sikre, at det ikke lapper ind over vores forretningsområde :-)

Du skriver bare.

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skriver natur medicin. Er det naturlægemidler eller kosttilskud du vil have produceret ?

Er det et urte produkt, eller vitaminer og mineraler eller ?

Hvis du googler: lønproduktion kosttilskud eller naturlægemidler kan du finde en del: gkpharma, Jemo-pharm mm.

Jeg vil klart anbefale at tage et kig på siden www.hbl.dk som er branche foreningen for leverandører og producenter af helsekost.

Der er en del at sætte sig ind i. Held og lykke.

Jeg har selv solgt kosttilskud via en netbutik. Da det var et nyt produkt her i Danmark har jeg også skaffet dokumentation på urterne inden registrering hos fødevarestyrelsen. Jeg importerede produktet fra EU. Det var dog allerede godkendt godkendt i EU, men Danmark har en meget restriktiv måde at tolke reglerne på. Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg kan måske fortælle dig nogle ting som ingen fortalte mig.

Fra Loei Thailand
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nielsen

jeg ved at det er et gammel indlæg. Men hvis du ikke har fundet et firma der kan producere nogle kapsler og piller indenfor naturmedicin, så kan jeg godt hjælpe dig.

Hilsen Loei

mangala@live.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)