Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: CMS Combat!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt andet, da jeg ikke mener at nogen af ovenstående open source cms løsninger er helt som de skal være i forhold til de ting/funktioner mine kunder og jeg selv efterspørger.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at stemme på Wordpress, da jeg synes det kan bruges ja til alt, fra Forum (BBpress) en firma hjemmeside (Template), Webshop (WP-ecommerce) og selvfølgelig blog.

Der kommer ofte opdateringer og man kan altid finde et plugin som man kan bruge til en funktion man søger og det bliver kun bedre og bedre med tiden, lidt ligesom apple app store bare open source Big Smile (Ja okay Android store)


Vh Casper på farten Wink

 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stemt på Drupal, som jeg synes er super CMS, ligesom Mercedes inden for biler.

 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)