Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ændre adfærd

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt se sådan ud, ja.

Umiddelbart ser det ikke særlig godt ud for de såkaldte affiliate-sites i den nære fremtid.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørg jeg dumt, men hvad er affiliatesites?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Google laver en gang i mellem om i deres algoritmer for at sikre kvaliteten af de søgeresultater man får når man søger på Google. En af de ting som får mere vægt i fremtiden er Social media så som Facebook og Twitter. Du kan læse mere om ændringerne her:

http://www.elisesreview.com/social-media/do-you-know-about-these-recent-google-changes/

Elise er en Canadier, som laver nogle rigtig underholdene videoer omkring SEO, social media og Blogging.

Jeg kan også anbefale: http://www.demib.dk/google-forbes-links-1286.html

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg da lige kigge på. Smile

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

 

Hulahoppigen:

Nu spørg jeg dumt, men hvad er affiliatesites?

 

Man kan aldrig spørg dumt , vi kan jo ikke alle vide alt , jeg svare her efter bedste evne , giv gerne feedback , vis du ikke forstår mit svar

Det er en måde at tjene penge med din hjemmeside er med affiliate indkomst. Sådan en indkomst genereres gennem specifikke anbefalinger websted med et links til anden side

Disse anbefalinger optjener du et vis antal kr eller øre fra hvert og det er gratis at være en affiliate side , der henviser for salg generet af din hjemmesiden

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg nok jeg ved hvad det er. Smile Nogen gange når man kommer ind på en side, er der en kolonne, som regel i højre side, med links til andre sites. Det må være dem der kaldes affiliate.

Tak for svaret.  Wink

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 

Man kan aldrig spørg dumt , vi kan jo ikke alle vide alt , jeg svare her efter bedste evne , giv gerne feedback , vis du ikke forstår mit svar

 

Rigtig godt lige at få understreget. Yes

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, hvad Mikael forklarer omkring affiliate.

Der er også firmaer, som laver affiliate marketing. Disse firmaer administrerer andre firmaers annoncering (en annoncør) og sender den ud på et netværk af sider, som de (affiliate firmaet) har aftaler med.

Afilliate firmaet, får så en procentsats af indtjeningen, som de genererer til annoncøren.

Hvis man har en webshop, og en rimelig indtjening, kan det være en god ide at få en konto hos et affiliate marketing firma, som så styrer ens annoncering på en masse forskellige sites, der rammer ens målgruppe.

Giver det mening for dig?

 

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering bliver der også skrevet om trådstarters spørgsmål i denne tråd (ikke affiliate-spørgsmålet)

/JG

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)