Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ændrer algoritme

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

nok snarer en nedprioritering af affiliate sider m.v.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne lidt noget bævl; google ændrer konstant i deres algoritmer, for at forbedre søgeresultaterne. Derfor er der ikke synderligt meget nyhedsværdi i pressemeddelelsen.

Jeg tror nu mere, at de udsender meddelelsen som en slags modsvar på den seneste tids kritik af deres søgeresultater.

/JG

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert. Jeg fornemmer at mange har oplevet en del spam fra content farme i Googles resultater den seneste tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine gæt er disse her, så vil tiden vise hvad der sker

Der sikkert mange det rammer rating sider sikkert nogle der findes 1000 vis alle ens indhold samme sure folk meste der ligger samme kommentar alle sider og siderne har kun et formål at skabe  trafik

affiliate sider rammes sikkert en del hvor menge vil tiden vise hvor mange rammes .

sikkert også andre sider , spændende at se hvad der sker



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

I mine øjne lidt noget bævl; google ændrer konstant i deres algoritmer, for at forbedre søgeresultaterne. Derfor er der ikke synderligt meget nyhedsværdi i pressemeddelelsen.

Jeg tror nu mere, at de udsender meddelelsen som en slags modsvar på den seneste tids kritik af deres søgeresultater.

/JG

Nyheden er relevant fordi den har betydning for 10 procent af alle hjemmesidernettet (siger de i hvert fald). Det er klart, at hvis de udsendte en pressemeddelse hver gang de ændrede den mindste ting, så havde det ikke været relevant.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

... (siger de i hvert fald)...

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er langtfra ekspert på området, så jeg spørger måske dumt; men betyder det så at alle de små afiliate sider der ligger på nettet taber værdi/betydning?

Hvis dette er tilfældet vil jeg mene t dette er en god udvikling. F.eks. På et af de markeder jeg bevæger mig på, er der udbydere der nærmest spammer nettet med hjemmesider, kun med det ene formål at opnå højere placering med deres egentlige forretning. Eks. Blogs der er fyldt med links til deres produkter, hjemmesider der gentager gunstige søgeord uhyggeligt mange gange, og hvor der er igen proppet med links til deres forretning.

I og for sig anerkender jeg at det er god marketing, men det forurener jo nettet, for at sige det lige ud. Hvis dette Lan ungås, vil det da være en fordel for alle (lige på nær dem der gør brug af disse sider til marketing) - eller hvad?
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis man fjernede alle affiliate sider, og skyggesider og reklamesider og hvad de ellers hedder.
Så ville der nok forsvinde nogle millioner sider på nettet, og søgeren ville nok få et bedre resultat på deres søgning.

Jeg har også en som ligger og driller mig under søgningen maling, som kun gøre det for at irritere mig. Hvis jeg viste hvordan jeg kunne få ham væk, så gjorde jeg det! Men det kan jeg jo skrive og spørge om herinde Wink

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Ja hvis man fjernede alle affiliate sider, og skyggesider og reklamesider og hvad de ellers hedder.
Så ville der nok forsvinde nogle millioner sider på nettet, og søgeren ville nok få et bedre resultat på deres søgning.

Jeg har også en som ligger og driller mig under søgningen maling, som kun gøre det for at irritere mig. Hvis jeg viste hvordan jeg kunne få ham væk, så gjorde jeg det! Men det kan jeg jo skrive og spørge om herinde Wink

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Dette her skulle nok hjælpe lidt på ordet maling

Huske nu de h1 og h2 om billig maling husk link interne links på siden om maling

huske mere tekst på  forsiden omkring maling lige som de andre sider før dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)