Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejlmeddelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Server Error in '/' Application.

Item has already been added. Key in dictionary: 'webLog'  Key being added: 'webLog'

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.ArgumentException: Item has already been added. Key in dictionary: 'webLog'  Key being added: 'webLog'


Kontakt mig lige på mail jeg har 2 mulige hints, jeg er ikke expert men jeg har set hvad ci har oplevet på Scanboat, vi kører mysql jeg er ikke klar over om I gør det også, men drop mig lige en mail

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Server Error in '/' Application.

Item has already been added. Key in dictionary: 'webLog'  Key being added: 'webLog'

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.ArgumentException: Item has already been added. Key in dictionary: 'webLog'  Key being added: 'webLog'


Kontakt mig lige på mail jeg har 2 mulige hints, jeg er ikke expert men jeg har set hvad ci har oplevet på Scanboat, vi kører mysql jeg er ikke klar over om I gør det også, men drop mig lige en mail

Hej Per

Vores fejl skyldes sandsynligvis noget med noget "concurrency" i vores platform, og vi køre på MSSQL, men hvad end input du har så send det blot til jacob@amino.dk Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)