Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges til iPhoneNyheder.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg startede for et kort stykke tid siden et nyt nyhedssite med iPhone nyheder dels pga interesse og dels for at have endnu et sted at markedsføre min webshop der sælger iPhone tilbehør.

Jeg sidder lige nu og er ved at oprette et forum til siden hvor læsere kan stille spørgsmål om iphone-relaterede emner, tips og kommentarer etc, men det slog mig pludselig jeg ikke havde fortalt ret mange om projektet.

Idéen er kort sagt at bloggere og andre interesserede kan skrive indlæg med anmeldelser af nye iOS Apps, nyheder indenfor Apple universet, iPhone osv - til gengæld linkes der så til ens egen blog der selvfølgelig ikke behøver omhandle iPhone.

Kort sagt - jeg får mere indhold og skribenterne får mere trafik på deres sider/blogs.

Hvis nogen skulle være i tvivl er der altså(i hvert fald i øjeblikket) ikke tale om betalte opgaver.

Jeg gennemgår selv alle indlæg for at undgå duplicate content pga copy/paste nyheder, men det er selvfølgelig helt ok at omskrive relevante nyheder fra internationale sider ligesom de fleste andre danske iPhone nyhedssider gør.

Hvis nogen har gode idéer eller lyst til at deltage i projektet så kig endelig forbi iPhoneNyheder.dk eller skriv her:)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)