Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske ved du det?????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.......

Jeg tænkte på om der var nogen af jer der kendte til sider hvor det var muligt at smide sit link på der om handler flyttefirmaer, flytteforretninger, flyttemænd o.s.v

Jeg syntes at næsten alle sider jeg finder frem til i øjeblikket har jeg besøgt før Wink

Send mig gerne gerne jeres forslag direkte til min e-mail: simon@flytbilligst.dk

 

Simon

Skal du flytte? Find det billigste professionelle flyttefirma lige her: www.flytbilligst.dk

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeld dig Thomas Rosenstands Euniversity.dk der får du mange gode " hemmelige " steder at linke fra leveret.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

... søgemaskineoptimering er ikke en kunst, det er et håndværk! Lige for at give mit besyv, du behøver ikke nødvendigvis gå efter fagrelaterede sites/blogs - jo, jo... det er det alle siger, men helt ærligt, hvor mange sites findes der, der er fagrelaterede? Byg dine egne fagrelaterede blogs/artikler istedet. Jeg skriver det ikke direkte, men det er rent faktisk det du gør hvis du følger den her linkbuilding guide, en ting jeg vist ikke skriver, er at du kan gentage hele proceduren for hver blog/artikel, således at du får nogle vildt relevante links, idet du selv gør dine blogs/artikler relevante (giver  det mening???).

God fornøjelse 

/Lars

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at bruge den gode gammeldags "bed om link"-metode. De fleste hjemmesider har man ikke selv mulighed for at submitte sit link til, og dem hvor man ikke kan dette er oftest mere værd da ingen af dine konkurrenter eller andre er her.

Hvis du har noget kvalitetsindhold på din egen hjemmeside er det faktisk forbavsende hvor mange der siger "ja tak" til at lægge dit link ind på deres hjemmeside, hvis du skriver en email til dem og beder dem pænt og forklarer at det er relevant for deres side.

Jeg oplever ihvertfald at rigtig mange glemmer dette i jagten på kataloger, blogs og andre steder hvor linket kan submittes via en formular.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)