Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til Affiliatesider - Smid et link til din succesfulde affiliateside. Jeg vil lære så meget som muligt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer

Jeg har tidligere lagt en tråd ud, hvor jeg spurgte om jeres mening angående min hjemmeside. I er kommet med en masse brugbare kommentarer, som jeg har taget til mig. Nu mangler jeg bare inspiration fra jer, til hvordan jeg retter bedst muligt op på min side!

I må derfor gerne 'blære' jer med jeres succesfulde affiliatesider!

Jeg ønsker at I svarer her med et link til jeres side, jeres CTR, omkostningermarketing, hvilke marketings-metoder I bruger, hvor meget siden kostede at lave (engangsbeløb og/eller månedlige udgifter) og hvor mange leads/salg I laver hver dag.

Jeg håber I vil dele jeres viden med mig!

På forhånd tak.

Casper

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Helt sikkert Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej Casper. 

 

Jeg vil ikke oplyse dig om CTR, omkostninger, udgifter, leads eller salg. Da det i længden vil øge konkurrencen på ens succes, og derved vil det også blive sværere for én at bibeholde det som en succes. 

Derimod vil jeg tilbyde dig, at du kan sende mig en PM eller en mail, med et konkret spørgsmål eller hvis der er noget du skulle være i tvivl om med affiliate sider. Jeg vil svare i løbet af en dag. Wink

 

Jeg ejer og driver disse affiliate sider med min partner: 

 

Venlig hilsen,

Jonas Donbæk

JonasDonbaek.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)