Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

minkpels avlere tilbud se her!

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 8 person

Jeg er blevet træt at de dyr i dk bliver misbrugt.

Jeg har ikke noget imod pels, så længe dyr har det godt, men så snart de bliver misbrugt ikke plejet få ikke nok mad så er det ikke acceptabelt. Det er ligesom med kød jeg kan godt lide ta spise kød så længe grise  køer har det godt.

derfor tænkte jeg at komme med et godt tilbud....

Tilbud til alle...................... jeg har en af de største distributions virksomheder i dk. Vi er Danmarks dækkende og derfor vil jeg gerne tilbyde GRATIS flyers omdeling imod minkpelsavlere eller underskift indsamling til hele dk imos minkpelse.

Jeg skal bare finde en der gider også sponsorere gratis tryk. Jeg ved at tryk koster men, en kunne sponsorere papiret, 3 person kan sponsorere blæk og jeg kunne sponsorere omdeling.

Vi kunne starte omdeling i sjælland. Så det er til at overskue. Vi kan lave en koncept som kunne føre til et mål.

Det er ikke reklame for min virksomhed men en ren ønske om et bedre dyrvelfærd i dk.

I dette forum vil jeg ikke se kritik eller uhensigtsmæssige kommentarer. Skriver du her så skal det være noget brugbart positiv og konstruktivt!

Og jeg håber at nogle af os kunne være sammen om projektet.

lina

ring hvis du vil være med

42427010

www.lokaldistribution.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 11 person

Når du er færdig med at råbe af en af de bedste eksportbrancher i Danmark, kan du så ikke omdele en flyer imod omdeling af flyere?

Copenhagen Fur omsatte for 7,1 mia sidste år, heraf 6 mia i eksport til Kina...

Kan du pege på ret mange andre brancher der trækker tilsvarende eksportmidler til Danmark?

Tror du at din billige lørdagskylling har et bedre liv?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lina.

Dejligt initiativ. Som med så meget andet, er oplysning vejen frem. Husk nu at holde det sagligt og konstruktivt, det har langt større effekt end skræmme- og "pegen fingre af" kampagner.

Har du overvejet at tage kontakt til sådan nogen som Anima f.eks.? Jeg har min personlige holdning til visse af deres fremgangsmåder/metoder, men det er sådan set sagen uvedkommende her. De arbejder enormt meget imod netop pelsfarme, og jeg kan da kun forestille mig at de glædeligt vil tage imod et tilbud om landsdækkende distribution af flyers, hvilket de sikkert allerede har liggende i stakkevis. Det kan jeg kun forestille mig at de ville tage imod med kyshånd!

Så længe det er indenfor Dk's grænser alene og udelukkende rettet mod pelsfarme, så må de klart være de rette at opsøge for et samarbejde.

Og så har jeg i øvrigt endnu til gode at se nogen som helst dyr i pelsindustrien der bliver behandlet med bare en smule værdighed og respekt. Jeg skal ikke blankt afvise at sådanne steder kan eksistere, men jeg tillader mig, ud fra hvad jeg har set fra den industri, at have min dybe tvivl, indtil nogen modbeviser mig en dag.

De bedste hilsener

Amaris (der foretrækker pels fra akryl-kaniner ;) )

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Christensen:

Når du er færdig med at råbe af en af de bedste eksportbrancher i Danmark, kan du så ikke omdele en flyer imod omdeling af flyere?

Copenhagen Fur omsatte for 7,1 mia sidste år, heraf 6 mia i eksport til Kina...

Kan du pege på ret mange andre brancher der trækker tilsvarende eksportmidler til Danmark?

Tror du at din billige lørdagskylling har et bedre liv?

Hej Anders.

Der er sikkert også mange slavefabrikker i Kina der har enormt flotte tal på bundlinien. Så pyt da med alle de små børn, der arbejder for håndører i 18 timer om dagen.

Sørgeligt at eksport og cold cash skal veje tungere end etik, empati og medmenneskelighed, selv på et iværksætterforum. 

Og jeg tror såmænd ikke at den billige lørdagskylling har et bedre liv, derfor køber jeg den ikke.

~ Amaris

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Amaris Charvell:

Der er sikkert også mange slavefabrikker i Kina der har enormt flotte tal på bundlinien. Så pyt da med alle de små børn, der arbejder for håndører i 18 timer om dagen.

Nej, så af den grund går du vel også i fodtøj du selv har flettet af siv?

Det hjælper jo altså ikke de stakkels børn på slavefabrikkerne at man lader være med at købe deres varer, så sulter de blot ihjel i stedet - Men det hører man selvfølgelig ikke om i den danske presse så det er jo helt ok.

Hvis man forsøger at skubbe de danske minkfarme ud af markedet, så flytter de ud af landet i stedet for, og så kan vi vinke pænt farvel til et af de rigtig store danske eksporteventyr...

Jeg kan ikke lige finde ud af hvor de flinke dyrevenner kan bidrage med 6 mia kroner om året til Danmarks BNP...

Men de forstår da at lave noget larm om deres sag..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville minkavlerne tjene mindre hvis de behandlede deres dyr ordenligt? Ville eksporten blive mindre? 

At noget kan sælges retfærdiggør ikke dårlig opførsel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders, du har fuldstændig ret. Hvordan kan du Lina være sikker på at dyrene ikke har det godt? hvis nu det kun er nogle steder det ikke går rigtig til så går det jo ud over hele branchen 

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener også man skal behandle dyr ordentligt og fatter så bare ikke at ikke alle har denne opfattelse i DK. Der er mange dyr i DK der hver dag vågner op til endnu en dårlig dag og det har ingen af dem fortjent.

Jeg ved godt at der er langt størrere problemer udenfor DK, men jeg personligt kan ikke forholde mig til det hele på en gang det bliver bare for meget, hvis man skal tænke over det hele på en gang. En dag når jeg får penge til det, vil jeg støtte en god sag og selv gøre en aktiv indsats, men en mand/kvinde kan ikke rede hele verdenen kun gøre den til et bedre sted at være ved selv at behandle dem man kender godt og være obs på dem der ikke gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Christensen:

Nej, så af den grund går du vel også i fodtøj du selv har flettet af siv?

Nej det gør jeg ikke. Nu går jeg hovedsageligt i fodtøj af gummi, kunstlæder etc. Men selv om jeg har ejet og ejer fodtøj af læder, så afholder det mig ikke fra at stræbe efter en bedre industri og bedre forhold. Og ja, jeg ved alt om at produktionen af syntestiske materialer forurener enormt, det så jeg også gerne optimeret.

Hvis holdningen skal være: "Det er alligevel lidt noget lort i forvejen, så vi kan lige så godt lade tingene forblive som de er", så ser jeg meget lidt håb for den menneskelige udvikling og forbedring. Hvor er ambitionerne om at skabe noget bedre? Det synes jeg hører langt mere til i en iværksætter sammenhæng end den holdning du lægger for dagen her. Det virker, for mig, rimelig trist og visionsløst.

Anders Christensen:
Det hjælper jo altså ikke de stakkels børn på slavefabrikkerne at man lader være med at købe deres varer, så sulter de blot ihjel i stedet - Men det hører man selvfølgelig ikke om i den danske presse så det er jo helt ok.

Du mener altså ikke at det på nogen måde kan lade sig gøre, at overbevise firmaer om at det er i deres egen bedste (og økonomiske) interesse, at ændre på deres forhold?

Hvis ikke, så kan du her se en liste over 115 pelsfri tøjmærker og brands, der allesammen tidligere havde pels som en del af deres kollektioner, men som via opråb fra netop deres kunder, det marked de lever af, er blevet overbevist om at føre en pelsfri politik i stedet.

Der er sket en kæmpe holdningsændring i den brede forbrugermentalitet i forhold til pels over de seneste årrækker. Når markedet svinder, så gør industrien det automtisk også. Det er en naturlig proces.

Når vi engang får en energikilde på markedet, der fuldstændig kan erstatte olien, skal vi så også undlade at tage den i brug, fordi det er synd for alle oliesheikerne at tage deres levebrød fra dem? 

Jeg er såmænd ikke ude på at tage de kinesiske familiers levebrød ud af munden på dem, jeg har blot et ønske om at der bliver sat noget andet i stedet for det eksisterende. Der er mange måder at gøre tingene på.

Anders Christensen:
Hvis man forsøger at skubbe de danske minkfarme ud af markedet, så flytter de ud af landet i stedet for, og så kan vi vinke pænt farvel til et af de rigtig store danske eksporteventyr...

Jeg kan ikke lige finde ud af hvor de flinke dyrevenner kan bidrage med 6 mia kroner om året til Danmarks BNP...

Men de forstår da at lave noget larm om deres sag..

Nu er ovennævnte holdningsændring heldigvis ganske global og ikke national. Den 5. maj 2009 forbød et samlet EU således al import af og handel med sælprodukter (fra den kommercielle industri, inuitter undtaget). Så nej, det vil ikke blot blive ved at flytte et andet sted hen, jeg tror i høj grad at der er tale om en industri der har haft sin storhedstid, og at det rettere vil blive et spørgsmål om, at der i længden ikke bliver nogen steder at flytte den hen.

Og ærlig talt, hvis det danske "eksporteventyr" skal foregå med blod på hænderne, og dyr der lider under hvad der kun kan betegnes som torturlignende forhold, så undværer jeg hellere. Det er absolut ikke lige det, der får min fædrelandskærlighed og stolthed op at ringe. For mig personligt, vil etik altid gå fremfor alt andet.

~ Amaris
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej anders nu spiser jeg ikke lørdags kylling.

og hvis jeg spiser den så er den købt ud på landet hvor jeg så at den gik en tur og havde det godt....

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)