Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar til Blodbad !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er min shop "airborne" og jeg ønsker derfor jeres uforbeholdne kritik (og jeg er klar til den)

Wink

Shoppen er en side med produkter til pleje og vedligeholdelse af boligens gulve, møbler m.m.

www.flair4care.dk

Kunne i kommentere på design, farvevalg, billeder, tekstfejl m.m., så ville jeg være glad.

Dernæst skal jeg jo have skabt noget trafik og nogle købere af produkterne.....

Der er skrevet meget om dette på amino og måske så meget at man godt kan blive rundtosset. Men udfra min side, hvor tror jeg bedst og billigst kan sætte ind for at skabe trafik?

Jeg takker for jeres kritik.

Bare gå til den, jeg kan tåle det.

P.S. Ved godt Facebook linket ikke linker til fansiden, den er ikke klar endnu.

Wink

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal den starte med udgangspunkt i det danske sprog - ikke starte på engelsk så man selv skal vælge dansk og dansk valuta.


Ellers synes jeg du har gjort et flot stykke arbejde - jeg håber der er nogle andre der gider lave en nærmere obduktion :-) Det var kun det lille umiddelbare indspark jeg havde.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har (så vidt jeg kan se) overhovedet ingen adresse, telefonnr. eller CVR nummer på siden. Personligt ville jeg aldrig handle med en virksomhed, der er så ked af at fortælle, hvem de er.

Umiddelbart synes jeg dine farver virker lidt tunge, men det er jo en smagssag.

Fint med returneringsformularen.

mvh
Michael

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

Hos mig starter den da, med dansk sprog.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den starter også på engelsk ved mig "Congratulations with your new web shop
The Quick Guide helps you get started easily ..." eller det er nærmere kun forsideteksten der er på engelsk, ikke menuen ude i siden.

Du kan også med fordel arbejde på sidetitles, og arbejde med at skrive unikke tekster omkring de forskellige produkter, da de alle sammen stort set er ens. Jeg ved godt det kan være svært, men det er bare for at undgå duplicate content, som google ikke bryder sig om.

Ellers synes jeg siden ser overskuelig ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet logo på siden der siger hvad i sælger, derved hurtigt call action , vis man forstår hvad i handler med

betingelse siden ingen underskrifter derved lettere hurtigt at overskue teksten

brug titlen til nogle relevante søgeord ingen søger på velkomme til og dit domæne navn ligger du lige vel hvad nummer 1 , husk udnyt alle 67 tegn der vises på google

kontaktsiden bruges det engelske ord brug det danske det giver man lidt hurtigt forstår hvad siden omhandler især når kommer fra google af.

God ide både med CVR. Nummer og telefonfon nummer på kontaktsiden det skaber troværdighed.

Min skærm er lille når man klikker på billeder kan jeg ikke se et link luk billedet , man skal jo nærmeste klikke ud ad siden , for at komme væk fra billedet, derved må vi håbe folk kan huske url , så du ikke taber nogle enkle kunder der.

Svært at se hvordan man ombetemmer sig ved køb af vare , at fjerne den vare der er betilt og vælg en anden.

Trafik til siden vil jeg mene google er billigste , jeg vil videre fomidle min hjemmeside over alt http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael V. Kristensen:

Du har (så vidt jeg kan se) overhovedet ingen adresse, telefonnr. eller CVR nummer på siden. Personligt ville jeg aldrig handle med en virksomhed, der er så ked af at fortælle, hvem de er.

Umiddelbart synes jeg dine farver virker lidt tunge, men det er jo en smagssag.

Fint med returneringsformularen.

mvh
Michael

Enig !!! Det er sgu nok det vigtigste. Og så skal der også være et telefonnummer. Fred være om du ikke altid lige kan tage telefonen, - så må du jo ringe tilbage - bare der er et nummer så man ved der er rigtige mennesker af kød og blod bag.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Telefonnr er nu kommet på.

Adressen foretrækker jeg at holde for mig selv.

Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Enterpricer:

Tak for feedback.

Telefonnr er nu kommet på.

Adressen foretrækker jeg at holde for mig selv.

Big Smile

Lyder rimeligt - jeg og mange andre foretrækker så at holde vores penge for os selv når vi besøger din webshop :-)

 

Nu går jeg ikke af vejen for at spørge dumt, men hvorfor er din adresse hemmelig? Jeg anklager dig ikke for noget, - men jeg har simpelthen ikke fantasi nok til at forestille mig en tænkelig årsag.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine produkt-billeder er meget uskarpe, i min verden holder det ikke.

 

Thomas K

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)