Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open Source design-din-egen-t-shirt løsning i javascript/php?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg går og brygger lidt på en idé til en webshop.

Kunder skal selv kunne designe produktet, uden at det skal være nødvendigt at uploade grafik..

Billede skal kunne uploades som en del af det, men er optional.

Kort sagt, en løsning alá denne her: http://www.spreadshirt.dk/

Jeg taler flydende php og javascript, så jeg ville godt kunne skrue en løsning sammen selv, men hvorfor opfinde noget der allerede findes?

 

Så derfor, er der nogen af jer kære aminoer der kender til en eksisterende løsning (open source / gratis) jeg kunne benytte?

 

Mvh Benjamin Hoppe

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk at Spreadshirt udbyder der løsning mod noget honorar. Undersøg det selv nærmere her: http://www.spreadshirt.dk/start-salg-C5780

Med venlig hilsen
Patrick

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg skulle måske lige understrege at det IKKE er t-shirts jeg har tænkt mig at sælge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Tak for svar!

 

To problemer;

1. Jeg vil gerne have en løsning der kan tilpasses ned til mindste detalje. (Jeg har nogen helt specifikke funktionaliteter der skal tilføjes). 

2. Jeg har ikke tænkt mig at betale for det.

 

 

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er Magento du vil have det bygget i, så er vi ved at få udviklet et modul til netop til lav dit eget laptop eller iphone skinwww.coolskins.dk

Vi får rettighederne til koden, men det kan vi da godt lave Open Source for min skyld.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Det lyder spændende!

Jeg har ikke besluttet mig for om jeg vil kode mit eget webshop-framework færdigt, og benytte dét, eller om jeg skulle springe på magento vognen.

Jeg ville lige finde en løsning på design-delen først.

Det er jo som udgangspunkt spild af tid at udvikle noget der allerede findes, men jeg har også dårlig erfaring med at benytte færdige total-løsninger (webshops, cms, osv).

Det skal jeg lige overveje...

 

Men jeg skal lige se om jeg har forstået dig korrekt; er du simpelthen villig til at lade det produkt du betaler for at få udviklet, være open source, og lade mig benytte det? :-)

Det ville søreme være fornemt!

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Altså, det har ingen gavn i at ligge i vores skuffe. Så det er fint nok, det må gerne få koderne. Men som sagt, så er det i flash og til Magento - men nok baseret på et PHP basis og kan nok nemt føres til andre systemer. Konceptet er det samme.

 

Vores udgift er nogle få hundrede euro for modulet, så det går nok. 

 

Send en mail på sales@coolskins.dk , så kan vi lige snakke om detaljerne. Så skal jeg også lige undersøge den eksakte leveringsdato - pt. har vi sendt specifikationerne til vores designer.

 

De bedste hilsener

Peter

www.coolskins.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)