Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god link builder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Emil Blücher:

SteffenNielsen:

Prøv at udbyde opgaven på Amino Freelancer, så kommer der nok mange tilbud.

 

Personligt vil jeg være meget afholdende med at bruge tid på Amino Freelancer i fremtiden. Den tid jeg har brugt på at skrive tilbud, har været dårligt givet ud, da det endnu ikke har ført til at nogen opgaveudbydere har valg at kontakte mig efterfølgende.

Har man forespørgsler nok andetsteds fra, er det derfor naturligt at prioritere sin tid. Derfor kan det være en god idé ikke kun at satser på bud fra Amino Freelancer, men også spørger om et tilbud uden for Amino Freelancer

/ Emil

Nu tilbyder trådstarteren jo ikke selv linkbuilding på Amino Freelancer (så vidt jeg ved) så jeg kan ikke se hvad han kan bruge din information til. 

 

retslig inkasso gratis inkasso og inddrivelse af gæld

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SteffenNielsen:
Nu tilbyder trådstarteren jo ikke selv linkbuilding på Amino Freelancer (så vidt jeg ved) så jeg kan ikke se hvad han kan bruge din information til. 

Jeg tror, du skal prøve at læse Emils indlæg en gang mere ;-)

Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

SteffenNielsen:
Nu tilbyder trådstarteren jo ikke selv linkbuilding på Amino Freelancer (så vidt jeg ved) så jeg kan ikke se hvad han kan bruge din information til. 

Jeg tror, du skal prøve at læse Emils indlæg en gang mere ;-)

Og jeg tror du skal prøve at læse mit indlæg en gang mere ;-)

Så længe man får mange tilbud ved at udbyde en opgave på Freelancer, kan man være pænt ligeglad med de freelancere der ikke bruger Amino Freelancere mere. Det vil jeg være, og dem der er uenige må gerne give mig minuspoint hvis det gør dem glade, ikke Thomas? 

retslig inkasso gratis inkasso og inddrivelse af gæld

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SteffenNielsen:

Thomas Rosenstand:

SteffenNielsen:
Nu tilbyder trådstarteren jo ikke selv linkbuilding på Amino Freelancer (så vidt jeg ved) så jeg kan ikke se hvad han kan bruge din information til. 

Jeg tror, du skal prøve at læse Emils indlæg en gang mere ;-)

Og jeg tror du skal prøve at læse mit indlæg en gang mere ;-)

Så længe man får mange tilbud ved at udbyde en opgave på Freelancer, kan man være pænt ligeglad med de freelancere der ikke bruger Amino Freelancere mere. Det vil jeg være, og dem der er uenige må gerne give mig minuspoint hvis det gør dem glade, ikke Thomas? 

Jeg har læst det igen - og jeg forstår stadig ikke, hvad du mener. Emil skriver jo intet om, at trådstarter skulle udbyde linkbuildingopgaver som leverandør - men som køber.

Hvorfor skulle jeg give dig minuspoint? Jeg er 47 - ikke 17.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)