Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god link builder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg søger en eller flere der kan hjælpe med kvalitativ link building i Danmark.
Det er vigtig du har erfaring af link building siden tidligere...

Budget: 10-50.000:- per måned.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at du skal læse min anmeldelse af Mikkel DeMibs SEO 2.0 e-bog, og købe hans bog. Der er et kapitel med 100 forskellige linkbuilding tips, og der er en masse råd til hvordan man får nogle gode links, og bogen er på tilbud lige nu til 750 kroner ekskl. moms tror jeg det er.
Men ellers, hvis dit budget er så højt, så prøv at kontakte Mikkel DeMib eller Thomas Rosenstand personligt!

 

Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Andreas,

jeg ved godt hvordan man gør det, problemet er ikke det..

Problemet her er tid..

;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, men så synes jeg at du skal tage kontakt til Mikkel DeMib, Thomas Rosenstand, Frank Hellerup eller Emil Blücher. De to første er de dyreste, men bedste, og den sidste, Emil Blücher er en ung søgemaskineoptimerings-nørd :=).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver rigtig meget linkbuilding for både små og store kunder - og vi benytter stort set alle de metoder, der faktisk virker. Det er noget vi har meget erfring med.

Og i modsætning til hvad nogle tror er vi ikke de dyreste - tværtimod er vi ofte de billigste, når pris og resultater sammenlignes.

Du kan fange os på info@demib.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Vi laver rigtig meget linkbuilding for både små og store kunder - og vi benytter stort set alle de metoder, der faktisk virker. Det er noget vi har meget erfring med.

Og i modsætning til hvad nogle tror er vi ikke de dyreste - tværtimod er vi ofte de billigste, når pris og resultater sammenlignes.

Du kan fange os på info@demib.com

Det var også det jeg mente ved at sige ''de er de dyreste, men også de bedste''. Det er nemlig at pris og resultater skal sammenlignes! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu faktisk ofte sådan, at vi krone for krone er billigere end mange andre. Se f.eks. dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/112202.aspx - og når kvaliteten, som oplevet af kunden, så også er højere, så er det jo bare rigtig godt :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig! Den mest effektive løsning målt på alle relevante parametre er altid den billigste - uanset antal kroner.

Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at udbyde opgaven på Amino Freelancer, så kommer der nok mange tilbud.

retslig inkasso gratis inkasso og inddrivelse af gæld

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffenNielsen:

Prøv at udbyde opgaven på Amino Freelancer, så kommer der nok mange tilbud.

Personligt vil jeg være meget afholdende med at bruge tid på Amino Freelancer i fremtiden. Den tid jeg har brugt på at skrive tilbud, har været dårligt givet ud, da det endnu ikke har ført til at nogen opgaveudbydere har valg at kontakte mig efterfølgende.

Har man forespørgsler nok andetsteds fra, er det derfor naturligt at prioritere sin tid. Derfor kan det være en god idé ikke kun at satser på bud fra Amino Freelancer, men også spørger om et tilbud uden for Amino Freelancer

/ Emil

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)