Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes det og kan det lade sig gøre? (FTP, Wordpress)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle Aminoer Smile

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, findes eller om der findes en smartere løsning!

Nu har jeg rodet meget med wordpress på det sidste, jeg støder dog ofte på når jeg skal oversætte / redigere en linje kode.

Så kan jeg ikke finde udad i hvilken php fil jeg finder den linje, nu bruger jeg Safari på min Macbook og der kan jeg højre klikke og trykke "inspicer element" og se CSS, slå til og fra og endda redigere i teksten live, som er en feature som der næsten må være blevet udvidet via et plugin eller lign.

Det var mine tanker, men mit spørgsmål er simpelthen.

Hvordan søger jeg i ALLE mine php filer, for at finde en linje kode som jeg leder efter?

P.S 

Det er ved at være sent, undskyld for de dårlige formuleringer Wink

 

 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lade sig gøre med den rigtige PHP editor.. Jeg bruger selv Zend Studio, som er gratis. Der synes jeg at vide, at du kan søge i et helt projekt :-)

Jeg ved dog ikke hvordan med wordpress - har aldrig brugt andet end egne løsninger sammen med Zend Studio.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke den løsning jeg ledte efter, den er simpelthen for besværlig :) Håbede lidt på jeg kunne højre klikke hjemmesiden og se hvilket php dokument koden gemte sig i. Det ville være smart ihvertfald!

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jo sikkerhedsmæssigt være helt hen i vejret? :P Hvis du som bruger kunne se PHP-koderne kunne alle jo se dem - og dermed se dine databaseoplysninger? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)