Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis ebog og wordpress plugins

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle

Jeg har netop færdiggjort en ebog om hvordan man laver et betalt medlemssite. Bogen er godt nok på engelsk, men det kunne jo være at nogen af jer kunne have interesse i det alligevel.

Ud over bogen får du også to WordPress plugins min udvikler har lavet til et medlemssite jeg selv er ved at lave.

Du kan downloade hele svineriet her:

How To Create A Paid Membership Site

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da spændene.. vil lige læse lidt på hvad du har skrevet :-)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager gerne konstruktiv feedback :)

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Modtager gerne konstruktiv feedback :)

 

Så fik jeg langt om længe læst din e-bog :-) Jeg må sige at den er meget nede på jorden, og mener også den er i et niveau hvor alle kan være med.. Til mig kunne nogle af de uddybende forklaringer godt have været sparet, men det er fint alle kan være med :-)

Har selvfølgelig også kigget lidt nærmere på nogle af de WP Plugins du anbefaler, og skal nu i gang med at overveje hvilken form for site jeg kunne tænke mig at lave :-)

Dog er jeg lidt skuffet over "WP Content Dipping" som fulgte med bogen..

Min testside er en frisk WP installation + et par plugins med "Twenty Ten 1.2" wordpress theme, har prøvet at oprette både sider og indlæg, men listen i "Dripping Content" er helt blank, den registrere ikke noget...  men det er vel hvad man kan forvente af et gratis program..

Men ellers fin bog, fik i hvert fald lidt forslag til hvilke plugins jeg skal kigge efter :-)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Hej alle

Jeg har netop færdiggjort en ebog om hvordan man laver et betalt medlemssite. Bogen er godt nok på engelsk, men det kunne jo være at nogen af jer kunne have interesse i det alligevel.

Ud over bogen får du også to WordPress plugins min udvikler har lavet til et medlemssite jeg selv er ved at lave.

Du kan downloade hele svineriet her:

How To Create A Paid Membership Site

Lyder interessant! - hermed downloadet... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal der læses! :)

Mange tak

Mathias

Jeg arbejder pt. på en hjemmeside om farewell speech

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

TerkeLit:

Så fik jeg langt om længe læst din e-bog :-) Jeg må sige at den er meget nede på jorden, og mener også den er i et niveau hvor alle kan være med.. Til mig kunne nogle af de uddybende forklaringer godt have været sparet, men det er fint alle kan være med :-)

Har selvfølgelig også kigget lidt nærmere på nogle af de WP Plugins du anbefaler, og skal nu i gang med at overveje hvilken form for site jeg kunne tænke mig at lave :-)

Dog er jeg lidt skuffet over "WP Content Dipping" som fulgte med bogen..

Min testside er en frisk WP installation + et par plugins med "Twenty Ten 1.2" wordpress theme, har prøvet at oprette både sider og indlæg, men listen i "Dripping Content" er helt blank, den registrere ikke noget...  men det er vel hvad man kan forvente af et gratis program..

Men ellers fin bog, fik i hvert fald lidt forslag til hvilke plugins jeg skal kigge efter :-)

Mange tak for feedback.

Ang. listen i "content dripping" så viser den kun de sider / indlæg der er sat til at dryppe. Du opsætter "drypningen" (fedt ord) på de enkelte sider / indlæg ude i højre side. 

Når du har valgt at en side skal dryppe, vil du se den i oversigten. Oversigten er egentligt bare for at give dig et overblik over alt det indhold der drypper.

Lad mig endelig vide hvis det driller mere.

Plugins'ne er nogen mine egne udviklere har lavet, så det er mig der tager alt skraldet hvis det er noget der ikke funker :)

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahhh okay... man skal bare åbne øjnene :D

Nå.. havde åbenbart fået deaktiveret visningen af det felt..

Fantastisk :-) Takker

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

TerkeLit:

Ahhh okay... man skal bare åbne øjnene :D

Nå.. havde åbenbart fået deaktiveret visningen af det felt..

Fantastisk :-) Takker

Helt iorden, jeg kan jo lære at lægge mere dokumentation ved :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft hvor fedt:) det er lige hvad jeg har brug for:) TUSIND TAK!

Mvh Christoffer

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)