Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør(opsætter)/webdesigner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J.
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 19
Fra  www.nemfragt.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet et nyt og spændende koncept indenfor fragt branchen. Jeg tilbyder kort og godt danskerne at spare en masse penge på fragt området. Om det er 5000 brosten, et parti slips eller moster Odas gamle kommode man skal have flyttet fra den en ende til den anden, så har man det samme problem som tusindevis af andre.

Selv hvis slipsene kan stuves samme på bagsædet af Berlingoen og kommoden måske kan være i bagagerummet skal de alligevel ofte hentes langt væk i den anden ende.

Det tager tid og er skidt for miljøet. Anhængeren med de 5000 brosten bevirker, at bilen suger benzinen i sig som ungerne på bagsædet drikker cola på en varm sommerdag.

Hjemmesiden tilbyder på en nem måde at skabe kontakten mellem kunde og transportbranchen, hvor kundens behov for billig og effektiv flytning, fragt osv. Lægges ind på http://nemfragt.dk under fanebrevet "fragt opgaver". Og henvender sig både til private og til erhvervslivet.

Det jeg har brug for er at gøre hjemmesiden levende og gi den et dagligt pusterum, så den har et naturligt og tillidsvækkende flow. Du skal kort sagt indgå som en del af firmaet, med løbende initiativ til hjemmesidens udformning. Aflønning blir 30 procent af overskudet, så længe du er ansat. Du er velkommen til at ha andre projekter ved siden af nemfragt.dk, men jo større angagement vi ligger i firmaet, des større blir udbyttet!

Siden er opsat i joomla cms.

Jeg står for salg og markedsføring af hjemmesiden.

Mvh/Torben Evald http://nemfragt.dk

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at høre mere om det her samarbejde. Jeg vil gerne vide om man skal have erfaring indenfor design eller opsætning/administration/support med joomla? 

Glæder mig til at høre fra dig!

Fra Harlev J.
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 19
Fra  www.nemfragt.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det jeg søger er en ansat i firmaet, der kan klare it-opgaver, relevant i forhold til at skabe et dynamisk, levende og flydende sprog/ansigt udadtil til potentielle kunder, der har brug for at få fragtet noget. Hjemmesiden skal virke levende og ha sat ekstra features på som eksempelvis sms-tracking og nyhedsbreve. Der skal også laves dankort betalings-gateway.

Du må gerne ha en kreativ tilgang til arbejdet på nemfragt.dk og ha lyst til at arbejde med hjemmesider. Har du lavet noget tilsvarende før, eller har du kendskab til eksempelvis SEO, joomla cms og programmering, design?

Hvordan forestiller du dig din rolle hos nemfragt.dk?

Med venlig hilsen

Torben Evald/nemfragt.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)