Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at lave statisk hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder pt. på at lave en hjemmeside i wordpress, men imens jeg arbejder i wordpress vil jeg gerne have en midlertidig hjemmeside op at køre.

Problemet er imidlertid at jeg ikke har ret meget forstand på html.

Nu sidder jeg med en pdf fil, som jeg skal have konverteret til html og derefter lagt op på webhotellet, som midlertidig hjemmeside.

Jeg har prøvet at formatere pdf'en i filezilla til html, og derefter lagt den op i mappen "public html", men det var vist ikke sådan man skulle gøre.

Nogen der kan hjælpe mig og give en simpel forklaring - trjn for trin - hvordan man laver html fil og hvordan den skal placeres for at den virker.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at "skære" den ud. Dvs alt det du har i PDF'en skal i hånden konverteres til HTML.

Men hvordan er PDF'en lavet fra begyndelsen? Hvis det er via Word eller anden tekstbehandling, så kan man eksportere denne til HTML.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har en html-fil, skal du navngive den "index.html"
(Se nederst; der kan være flere muligheder for navngivning af standard start side)

Så skal du omdøbe "index.php" i roden på dit webhotel (eller mappen over mappen "wp-content") til f.eks. "start.php"

Derefter uploader du din "index.html" til samme mappe som start.php.

Nu vil besøgende se indholdet af din midlertidige forside. Hvis du vil se Wordpress tilføjer du "/start.php" til sidens URL.

OBS! Kravet til navnet på din standard startside kan variere efter server system, ligesom prioriteten af de forskellige muligheder kan variere; kombinationer af index.* og default.* med endelserne *.htm, *.html, *.php osv.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)