Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost erfaring? inkl andre web hosting

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Vi har næsten lige været ude for et nedbrud ved den hoster vi ellers var blevet anbefalet at bruge.

Det endte så galt at samtlige backup filer er ødelagt.

Vi brugte https://www.dcmediahosting.com/support/driftstatus/ som du kan se her.

Man skal huske ikke kun at fokusere på prisen, men er tingene i orden hvis det går galt, osv.?
For vores vedkommende har det kostet et sted i mellem 20-40.000 kr for det vi har mistet på siden, men tør ikke tænke på dem der havde netbutikker liggende, som måske har mistet flere måneders arbejde.

Hilsen Fru Glob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Det skal man kunne, selvom mit indlæg var humoristisk ment!

(og så tror jeg vil daffe over i jantetæskeren, for at lave endnu en thumbs up for mig selv )

Læste det også humoristisk :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Hej med dig

Vi har næsten lige været ude for et nedbrud ved den hoster vi ellers var blevet anbefalet at bruge.

Det endte så galt at samtlige backup filer er ødelagt.

Vi brugte https://www.dcmediahosting.com/support/driftstatus/ som du kan se her.

Man skal huske ikke kun at fokusere på prisen, men er tingene i orden hvis det går galt, osv.?
For vores vedkommende har det kostet et sted i mellem 20-40.000 kr for det vi har mistet på siden, men tør ikke tænke på dem der havde netbutikker liggende, som måske har mistet flere måneders arbejde.

Hilsen Fru Glob

Oh shit... Det er slem omgang :O 

Backup er sgu vigtigt.. :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Hej med dig

Vi har næsten lige været ude for et nedbrud ved den hoster vi ellers var blevet anbefalet at bruge.

Det endte så galt at samtlige backup filer er ødelagt.

Vi brugte https://www.dcmediahosting.com/support/driftstatus/ som du kan se her.

Man skal huske ikke kun at fokusere på prisen, men er tingene i orden hvis det går galt, osv.?
For vores vedkommende har det kostet et sted i mellem 20-40.000 kr for det vi har mistet på siden, men tør ikke tænke på dem der havde netbutikker liggende, som måske har mistet flere måneders arbejde.

Hilsen Fru Glob

Oh shit... Det er slem omgang :O 

Backup er sgu vigtigt.. :)

 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kraftig anbefale Meebox.net, ligesom der nævnes her i tråden. Jeg har kun oplevet få nedetider, men det var på grund af flyting til bedre servere.. :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Fru Glob:

Hej med dig

Vi har næsten lige været ude for et nedbrud ved den hoster vi ellers var blevet anbefalet at bruge.

Det endte så galt at samtlige backup filer er ødelagt.

Vi brugte https://www.dcmediahosting.com/support/driftstatus/ som du kan se her.

Man skal huske ikke kun at fokusere på prisen, men er tingene i orden hvis det går galt, osv.?
For vores vedkommende har det kostet et sted i mellem 20-40.000 kr for det vi har mistet på siden, men tør ikke tænke på dem der havde netbutikker liggende, som måske har mistet flere måneders arbejde.

Hilsen Fru Glob

Oh shit... Det er slem omgang :O 

Backup er sgu vigtigt.. :)

 

Ja, det er surt....

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere haft et site liggende hos gigahost, som til tider var ufatlig langsomt. Det kan jeg bestemt ikke anbefale. Vi sælger pt kjoler online fra vores webshop hos meebox.net, og der er jeg bare super godt tilfreds med service, stabilitet og alt det andet.

Vi oplever tit at vi skriver en support besked og få svar på den, på under 1 time. Og om aftenen og i weekenden. Det er noget af det der betyder virkelig meget for os!

Hvis man skriver amino som rabatkode så er der 20% rabat. De har et afiliate program, som man kan benytte hvis man vil det, jeg vil undlade det i denne tråd for at holde troværdigheden på plads :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan også læse noget af det samme her: http://www.amino.dk/forums/t/116536.aspx?PageIndex=2

 

Angående backup, så tager jeg altid et ugentligt backup fra en tredjeparts server af de SQL-databaser jeg har hos Gigahost og Meebox. Hvis der er andre med interesse af backup af SQL-databaser, vil jeg gerne hjælpe med det.

Derudover har jeg altid lokale kopier af billed- og videofiler. SQL-database-backup er oftest relevant på sider, hvor størstedelen og værdien af indholdet er baseret på tekst. Medmindre man er villig til at smide sine tunge data i en database.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Petersen:

Er der nogle herinde som har erfaring med gigahost.dk eller med andre web hosting som i kan anbefale mig...

Har selv lige haft en tråd kørende om samme emne. Jeg har/har haft lidt domæner hos bl.a. Gigahost og One.com.

Efter at have oplevet for langsomme servere og for meget nedetid, gik jeg på jagt efter et alternativ. Og der var en masse at vælge imellem :o)

Valget faldt dog til sidst på Surftown, hvor jeg har fået flyttet nogle domæner over, og det har indtil videre kørt helt upåklageligt. Hvis det fortsætter, og det håber jeg det gør, bliver alle vores domæner samlet der.

Det er godt nok en del dyrere end eks. Gigahost, men i forhold til de udfordringer vi har haft hos dem, er det rigtigt godt givet ud.

Men jeg kan se at mange er glade for Meebox, og de er vist også en del billigere end Surftown.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)