Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost erfaring? inkl andre web hosting

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.dk

 

Er der nogle herinde som har erfaring med gigahost.dk eller med andre web hosting som i kan anbefale mig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Petersen:

Hej amino.dk

Er der nogle herinde som har erfaring med gigahost.dk eller med andre web hosting som i kan anbefale mig...

Jeg kan helt klart anbefale os selv ;-) Men! Hvis du fortæller lidt om hvad du skal bruge webhostingen til, kan vi helt sikkert give dig et meget mere konkret svar - så du finder den rette løsning :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at bruge dem for nogle år siden, hvor jeg var meget tilfreds med deres administration, service samt produkt.

Jeg har dog desværre måtte konstatere på det seneste, at deres nedetid er gået fra at være stort set lig med 0, til at nogle af mine sider ved dem, har været i 1-2 dage af gangen.

De vil højst sandsynligt prøve at rette op på dette og hvis de gør det, ja så er alt godt igen :)

Ellers er der en ny spiller på markedet: meebox.net

De har billige webhoteller med mulighed for flere domæner samt flere databaser.(ligesom Gigahost tilbyder).

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er efterhånden dagligt de samme spørgsmål omkring webhoteller (og de samme svar) , så du kan rent faktisk gøre god brug af amino.s søgefunktion

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Der er efterhånden dagligt de samme spørgsmål omkring webhoteller (og de samme svar) , så du kan rent faktisk gøre god brug af amino.s søgefunktion

Yes men jeg har hørt meget godt om meebox!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Henrik Nielsen:

Jae.. jeg har også hørt at Megahost.dk skulle være et stabilt webhotel udbyder med stabile servere ;-)

Godt du kan rose dig selv ;-)

Og godt at du kan!

 

Som sagt er emnet debatteret en million-milliard gange her på Amino, så du kan sikkert finde noget via søgefunktionen.

Hosting kommer meget an på behov, men Unoeuro er fantastiske ved til brug på mindre sider.

/ Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Som sagt er emnet debatteret en million-milliard gange her på Amino, så du kan sikkert finde noget via søgefunktionen.

Præcis!

Man kan søge generelt på webhosting eller webhotel

Eller direkte på en udbydere maxiweb eller måske gigahost

Dog finder den også mange gamle indlæg, så husk at tjekke datoen... Der kan godt være sket lidt for udbyderne de sidste 2-3 år.. :) 

Ellers beskriv hvad dit behov er, så kan vi konkret råde dig til hvad vi kender til der kan løse den opgave :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Henrik Nielsen:

Jae.. jeg har også hørt at Megahost.dk skulle være et stabilt webhotel udbyder med stabile servere ;-)

Godt du kan rose dig selv ;-)

 

Det skal man kunne, selvom mit indlæg var humoristisk ment!

(og så tror jeg vil daffe over i jantetæskeren, for at lave endnu en thumbs up for mig selv )

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)