i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse administration hjælp"

3,75% i betalingskort afgift - det må kunne gøres bedre??????

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 48
Tilmeldt 23. sep 08
Indlæg ialt: 12

Skrevet 23-02-2011 kl. 23:46

Hej Amino folk

Vi har fået et tilbud fra PBS International vedr. Håndtering af Udenlandske betalingskort på vores webshop – de vil have 3,75% pr. Transaktion hvilket jeg syntes er helt urimeligt.

Jeg har derfor forsøgt at kontakte nogle udenlandske udbydere – så som Cybersource – men de samarbejder ikke med nogen danske banker – dvs. at vi kan ikke få pengene overført til en danske bank – hvilket er at foretrække.

Kender I nogle betalingsudbydere der kan håndtere udenlandske betalingskort til en lavere pris end 3,75% og som samarbejder med Nordea eller Danske Bank?

På forhånd tak for hjælpen

MVH/Anders

Amino-karma 1.307
Tilmeldt 11. jun 09
Indlæg ialt: 321

Poweriser Denmark
Skrevet 23-02-2011 kl. 23:54

august2000:

Hej Amino folk

Vi har fået et tilbud fra PBS International vedr. Håndtering af Udenlandske betalingskort på vores webshop – de vil have 3,75% pr. Transaktion hvilket jeg syntes er helt urimeligt.

Jeg har derfor forsøgt at kontakte nogle udenlandske udbydere – så som Cybersource – men de samarbejder ikke med nogen danske banker – dvs. at vi kan ikke få pengene overført til en danske bank – hvilket er at foretrække.

Kender I nogle betalingsudbydere der kan håndtere udenlandske betalingskort til en lavere pris end 3,75% og som samarbejder med Nordea eller Danske Bank?

På forhånd tak for hjælpen

MVH/Anders

Mener at have læst et sted at epay havde et samarbejde kørende med Swedbank på et tidspunkt som kunne gøre det billigere... / Euroline... Der kunne man vist også spare nogle oprettelsesgebyrer... Men udenlandske kreditkort er ikke gratis at modtage!

Prøv at tjekke:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp

Amino-karma 203
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. jul 10
Indlæg ialt: 51

Morten Lanng Gulstad
Fra ePay A/S
Skrevet 24-02-2011 kl. 09:15

Hvis du vælger at indløser VISA og Mastercard gennem Swedbank eller Euroline, er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). Du er velkommen til at kontakt mig, så kan vi tage en snak om hvad du ca. kan forvente i transaktionsgebyrer mv.

Amino-karma 370
Tilmeldt 29. jan 07
Indlæg ialt: 83

Fotograf Claus Lavendt
Skrevet 24-02-2011 kl. 09:49

paypal.com eller moneybookers.com

Du skal dog regne lidt på forventet omsætning, men hvis du ikke har alt for stor omsætning, så er det billigere her, end PBS. (husk i regnestykket at PBS skal have årsgebyr og oprettelsesgebyr)

Amino-karma 203
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. jul 10
Indlæg ialt: 51

Morten Lanng Gulstad
Fra ePay A/S
Skrevet 24-02-2011 kl. 09:54

Kan i øvrigt tilføje, at det er gratis at få oprettet en indløsningsaftale hos Euroline, og de tager heller ikke et årsgebyr. Så man afregner kun transaktionsgebyrerne til dem.

Amino-karma 4.310
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 553
Amino Plus
Anders - Meebox
Fra Meebox ApS
Skrevet 24-02-2011 kl. 09:56

Hej Anders

Tag kontakt til euroline.se - det er en svensk udgave af PBS, der har SEB-kort Danmark som dansk afdeling. Du kan ikke modtage dankort, men du kan godt modtage VISA/Dankort. I dag er der kun 2% af alle Dankort, som ikke også er VISA-kort. Det har jeg valgt at leve med.

Euroline's standardpriser mener jeg er ~2,00% pr. transaktion, hvis ikke 1,85% (du må ikke hænge mig op på det, den kan godt have ændret sig i begge retninger). MEN! - ingen årlige gebyrer, ingen oprettelsesgebyr, og afregning efter 2 bankdage uanset korttype. 

Jeg ved ikke, om de samarbejder med Nordea/Danske Bank, men det synes jeg ville være værd at undersøge.

Edit: Det ser ud til, at Morten lige kom mig i forkøbet :-) Men hey, to anbefalinger er vel også bedre end én, ikke?

Amino-karma 48
Tilmeldt 23. sep 08
Indlæg ialt: 12

august2000
Skrevet 24-02-2011 kl. 15:00

Tak for feedback. MVH/Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed