Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opdatere jeg min side mere?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er der nogle der kan fortælle mig om det er muligt at få opdateret sine sider fra Google hurtigere? Yes
Problemet er at jeg har lavet ændringer på min side d. 1 nov. 2010 og Google har ikke ændret dem endnu! Og som i ved er vi nået d.23feb. 2011 Stick out tongue

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God intern linkstruktur og backlinks.

Du kan også prøve at smide et link til siden her i debatten, så går det helt sikkert lidt hurtigere :)

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis jeg laver debat, blog og artikler om samtlige emner jeg har lavet om så skulle det hjælpe, er det rigtigt forstået?

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid et link til siden gør det nemmere :)

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke et link, det er mange hele 760 side ændringer, jeg har ændret titlen på min side , og der er 760 gamle link som google stadigt ser, og de nye også, men det hjælper ikke meget på min plasering på seo arbejdet, er der ikke en måde man kan få Google til at se at de gamle sider ikke skal ses mere ?

Der er lavet artikler og skrevet i debatter, skal "jeg" bare have tolmodighed!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu ikke bekymre mig om de gamle links, udfordringen er der kun i det tilfælde at siderne rangere på dine vigtige keywords, i så fald bør du lave en redirect til den side der bør ranke.

Ellers har jeg skrevet lidt om at få sine sider hurtigt rangeret på min blog (det er meget simpelt). http://www.lhessellund.dk/hurtig-ranking/

/Lars

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt: publiser mere indhold (hyppigere) på din blog...og sørg for at der ikke er nogle indexeringsbarrierer.

/JG

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve dette, med nogle af siderne 760 er mange side. men et forsøg vær

Takker

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger på min side det kan i også prøve på jeres ejen, så kigger jeg med Google øjne.

 

Jeg skriver:

intitle:(Her skriver jeg eks:Legetøj) site:www.minside.blabla

og får så de 760 sider på selve dette ord, problemet var at jeg fik givet alle mine vare den samme titel da jeg lavede siden, og så i nov lavede jeg det om, men Google ser stadig de gamle sider.

Jeg har nu lavet en DIGG til de største sider der har disse vare i deres kategori, så håber jeg det hjælper lidt.

er der andre måder der kan hjælpe Google på vej til at opdage de gamle sider ikke bruges.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mark,

mener du at man bare skal lave et link til sin hjemmeside? så hvis jeg herunder skriver et link til min hjemmeside så vil det gavne mig på Google? og skal jeg blot skrive den almindeligt som her:

www.metterisgaard.dk

hilsen Mette

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)