Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk kørebog android

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan så sige, Carlog virker SUPER godt. Det eneste jeg godt kunne tænke mig, en privat/erhverv knap så dette kan stilles fra starten, og ikke fra login på hjemmesiden.

Men ellers Super glad for det. Yes

Skal nu have sat min gamle HTC Magic op til kun Carlog og navigation. 

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender til en tilsvarende app til iPhone?

Fra Aabybro
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Carlog System Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Carlog kommer også med en applikation til iPhone..... det bliver nok i løbet af ... sidst af Juni eller i starten af Juli.

Venlig hilsen

Carlog

Fra Aabybro
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Carlog System Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kunne være en rigtig god ide, sætter den på vore rette-liste. Håber at vi kan få den med i en af de næste opdateringer.

Venlig hilsen

Carlog  

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Carlog:

Hej NicolajL

Jeg har noget du kan bruge.... har en applikation på Android Market, søg på Carlog så kommer der en applikation til elektronisk kørebog. Når du har downloadet den, så kontakt mig så kan du få et brugernavn og password

venlig hilsen

Carlog System

Tom Hnsen

Hvordan fungerer CarLog?

Skal men være bekymrede over roamingomkostninger, og hvad gør du teknisk når telefonen af en eller anden grund er slukket?

Fra Aabybro
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Carlog System Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mht. roamingomkostninger er dette ikke et problem da kørebogen kun kan bruges i DK. Hvis telefonen er slukket slukker du også Carlogs applikation, og hermed også din registering af pos. til dit kørselsregnskab.

Håber svaret kan bruges ellers kontakt os.

 

Venlig hilsen

Carlog System

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Hvordan fungerer CarLog?

Skal men være bekymrede over roamingomkostninger, og hvad gør du teknisk når telefonen af en eller anden grund er slukket?

Har ikke målt, men tror ski ikke der er meget data der bliver sendt... Det jo vel kun GPS positioner samt login der bliver sendt.

Nu er min tlf sat til at være tændt når den lader,  det gør den altid i bilen :)

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolajL:

BroncofanDK:

Hvordan fungerer CarLog?

Skal men være bekymrede over roamingomkostninger, og hvad gør du teknisk når telefonen af en eller anden grund er slukket?

Har ikke målt, men tror ski ikke der er meget data der bliver sendt... Det jo vel kun GPS positioner samt login der bliver sendt.

Nu er min tlf sat til at være tændt når den lader,  det gør den altid i bilen :)

CarLog fungerer øjensynligt ikke uden for danmarks grænser, men selv små datamængder kan være dyre hvis du er udenfor EU

MVH Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolajL:

Kan så sige, Carlog virker SUPER godt. Det eneste jeg godt kunne tænke mig, en privat/erhverv knap så dette kan stilles fra starten, og ikke fra login på hjemmesiden.

Men ellers Super glad for det. Yes

Skal nu have sat min gamle HTC Magic op til kun Carlog og navigation. 

Er der nogen herinde som har fundet ud af om den funktion er blevet opdateret ? For alt andet lige er det et optimalt program udover lige den "fejl" at det ikke er muligt at sætte til privat eller erhvervskørsel inden man starter sin kørsel.

Nogen opdate ? :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)