Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - hvor langt vil de gå ?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fairtime:
Men jeg husker (for det meste) at skrive "Venlig hilsen Ole" i mine indlæg.

Fedt, så ved vi allesammen hvem du er.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Fairtime:
Men jeg husker (for det meste) at skrive "Venlig hilsen Ole" i mine indlæg.

Fedt, så ved vi allesammen hvem du er.

 

vis du f.eks skrev efter navn og ikke mange har samme navn f.eks. mig Mikael med k og så Christiansen og vis du kigger i min profil står der oveni kokkedal og der er i hvert fald ikke mange i Danmark der heder Mikael med K og slet ikke i kokkedal

Ole er der vis mange der har dette navn i alle byer på denne stave måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Melina

Det er også fint vi som virksomhed kan kommentere på disse hovedløse anmeldelser.
Jeg er klar over at direkte falske anmeldelser kan fjernes, men det kan en anmeldelse ikke, hvor kunden har handlet men ikke har jordforbindelse, lad mig give dig et eksempel:

Lad os antage du har en shop hvor du sælger børnetøj.
Jeg køber et par bukser og du leverer præcist den vare som det handler om.

Nu har jeg en dårlig dag, har ikke fået sex eller tæsk af konen og det skal selvfølgelig gå ud over nogen og jeg bestemmer mig for at det er dig.

Jeg laver en anmeldelse, hvor du får en stjerne og skriver følgende:

Jeg købte et par bukser i hendes lorteshop og da varen kom til mig viste det sig at være brugte bukser, hvor ungen der sidst havde dem på havde skidt i dem.
Du skal aldrig handle på denne shop da du ikke får den vare du ønsker.
Det er en lorte shop, en amatør shop.

Jeg er sikker på at du vil reagere på dette, det vil jeg og det er desværre sådanne anmeldelser Trustpilot IKKE vil slette med begrundelsen at kunden jo har handlet hos dig.

Jeg mener dette er utilgiveligt af Trustpilot om det er bagvaskelse eller injurier kan jeg ikke svare på men det er useriøst.

Jeg ved Mr. Peter Holten følger med i denne tråd som han gør i flere andre tråde, men hans eneste kommentar er normalt blot en gang salgsgas vi som virksomhedsejere ikke kan bruge til en skid.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg sagtens følge, og det kan selvfølgelig ikke være rigtigt, at man så skal have sådan en anmeldelse hængende over hovedet, fordi brugerne ikke er ærlige.

Men samtidig, når det er helt almindelige mennesker, som laver anmeldelserne, så er trustpilot vel ikke den allermest troværdige anmeldelses portal, eller hvad vi skal kalde den. Hvor i mod hvis det var 'eksperter', der skrev anmeldelserne ville troværdigheden nok være højere. Ved ikke helt hvordan man bliver shoppe ekspert, men håber du forstår pointen.

Igen vil jeg vende tilbage til, at folk forhåbentlige bruger deres sunde fornuft. Eller, hvis de har læst en dårlig anmeldelse, selv kontakter firmaet for at høre svar på tiltale.

Men jeg forstår fuldt ud din frustration og det kan selvfølgelig ikke være rigtigt, at tingene fungerer sådan på trustpilot.

En sidste ting, hvor mange benytter sig egentlig af trustpilot på månedlig basis fx. Jeg gjorde for 2 år siden, men blev så enig med mig selv om, at troværdighed var for lav.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er korrekt at det er helt almindelige mennesker der anmelder via Trustpilot men Trustpilot kan jo ikke skelne mellem de normale og de unormale :-)

Jeg giver dig 100% ret i at Trustpilot ikke er et troværdigt medie - det er endda meget langt fra - men det kan vi shopejere jo ikke gøre så meget ved da det jo er frit at skrive på siden og med den slatne holdning der vises fra Trustpilots side bliver det nok ikke anderledes.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Bærbar.com:

Jeg giver dig 100% ret i at Trustpilot ikke er et troværdigt medie - det er endda meget langt fra - men det kan vi shopejere jo ikke gøre så meget ved da det jo er frit at skrive på siden og med den slatne holdning der vises fra Trustpilots side bliver det nok ikke anderledes.

´Trustpilot er mere en pengemaskine, end det er en oplysningsside!

De har mere travlt med, at komme i lommerne på diverse webshops og hjemmesider, fremfor at øge sikkerheden og troværdigheden omkring deres kerneprodukt, som jo er forbrugeranmeldelser!

Hvordan kan en "seriøs" side som Trustpilot ik have CPR validering? Hvorfor skal man som anmelder ik indtaste et ordre nummer?

Jeg ved godt, at der imorgen tidlig eller på Mandag ligger en mail fra Trustpilot om, at de gerne vil have jeg kontakter dem, da de gerne vil have en dialog med dem, som stiller sig kritisk overfor deres koncept. Men ærlig talt, så gider jeg ik bruge 1 min på at ringe tilbage... For hvordan var det lige, at det gik første gang jeg gjorde det?

Jo der havde personen i den anden ende mere travlt med at sælge et abonnement, end på at lytte til mine kritiske punkter... Så kan man overveje, hva topprioriten er i det firma! Forbruger anmeldelser er vist kun punkt nummer 2 på listen!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bærbar.com:

Melina

Det er også fint vi som virksomhed kan kommentere på disse hovedløse anmeldelser.
Jeg er klar over at direkte falske anmeldelser kan fjernes, men det kan en anmeldelse ikke, hvor kunden har handlet men ikke har jordforbindelse, lad mig give dig et eksempel:

Lad os antage du har en shop hvor du sælger børnetøj.
Jeg køber et par bukser og du leverer præcist den vare som det handler om.

Nu har jeg en dårlig dag, har ikke fået sex eller tæsk af konen og det skal selvfølgelig gå ud over nogen og jeg bestemmer mig for at det er dig.

Jeg laver en anmeldelse, hvor du får en stjerne og skriver følgende:

Jeg købte et par bukser i hendes lorteshop og da varen kom til mig viste det sig at være brugte bukser, hvor ungen der sidst havde dem på havde skidt i dem.
Du skal aldrig handle på denne shop da du ikke får den vare du ønsker.
Det er en lorte shop, en amatør shop.

Jeg er sikker på at du vil reagere på dette, det vil jeg og det er desværre sådanne anmeldelser Trustpilot IKKE vil slette med begrundelsen at kunden jo har handlet hos dig.

Jeg mener dette er utilgiveligt af Trustpilot om det er bagvaskelse eller injurier kan jeg ikke svare på men det er useriøst.

Jeg ved Mr. Peter Holten følger med i denne tråd som han gør i flere andre tråde, men hans eneste kommentar er normalt blot en gang salgsgas vi som virksomhedsejere ikke kan bruge til en skid.

læste lige trustpilot.dk/review/www.moviatrafik.dk , tror det eller ej en klager over man bliver køresyg over at køre i bus og jo kan indrette bus plan efter tæt trafik og jeg bor selv kokkedal og tager 500 S den kommer normalt til tid , ja de er sjove folk ved ikke engang der kan for komme forsinkelser grundet tæt trafik

Stemning er simpelthen for negative og useriøse på trustpilot.dk så jeg gider simpelthen ikke skrive der inden eller tage bare en anmeldelse bare lidt seriøse og jeg vil bruge ald min energi på positive tanker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael

Ja mærkelige anmeldelser er der sgu nok af Big Smile

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion

Her er vi 102% enige.

Trustpilot er en lad pengemaskine uden interesse i deres brugere uanset om de er betalende eller ej og et svar fra dem tager mange gange både 4 og 5 dage.

Jeg anmeldte så Trustpilot på Trustpilot i dag for lige at se hvad der skete og - hallo - svar fra Line indenfor 2 min. så johh jeg kan godt nikke genkendende til det du siger.

Som jeg har sagt til Line, Peter og hvad de nu ellers hedder hos Trustpilot så har de ikke jordforbindelse og deres medie er ikke i kontakt med virkeligheden.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion

Du fik helt ret, der lå et svar her til morgen fra Trustpilot
Jeg tror ikke budskabet er feset ind men det kommer nok:

 

Line, Trustpilot Support, Feb-25 08:35 (CET):

Hej Michael

I må gøre hvad I føler er nødvendigt - og som jeg læser vores nye anmeldelser tror jeg allerede I har lavet en

Jeg har dog svært ved at se hvad I får ud af det ift jeres virksomhed

Og du siger at det er for at få os op af stolen - hvis en handling som dette fik os op af stolen - så er der noget helt galt med vores morale, arbejdstilgang og etik. Du kan ikke presse os til at slette dine anmeldelser.

Jeg håndterer anmeldelserne ud fra de retningslinjer vi har - disse bliver jævnligt opdateret som vi finder det bedst - og lige nu er vi ret godt tilfredse med det.

Endeligt virker det til dit mål er at "svine os til" - dette er du også ift reglerne velkommen til - men måden hvorpå du har valgt at gribe det an på emmer af en indebrændt vrede, der mere afspejler jeres mindre charmerende raseri end Trustpilots stupiditet.

Best regards / Med venlig hilsen
Line, Trustpilot Support

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)