Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man dette billede?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der een der ved hvordan man laver et billede som nedenfor?
Altså jakken er helt fyldt ud og pæn glat, uden den mindste fold. Se også på hætten, hvor man kan se indersiden.
Jeg har prøvet med giner og udstopning med håndklæder, men det dur bare ikke!

Har du forslag eller tips?
Mvh
Steen

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Er der ikke blot tale om en veldrejet mannequin dukke med hals?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en guide til det her: http://www.chrisbrock.co.uk/blog/?p=197

 

Man kan også benytte hønsenet eller andet ståltråd man kan forme som man vil.

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er en mannequin dukke, hvor der er photoshoppet lidt efterfølgende for at få fjernet halsen/hænderne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Ja, hvis du har prøvet med gine og alt det der, så der faktisk em meget "nem" at gøre det på, på får en person til at tage jakken på og så tager du et billede af person med jakken på, lidt i den positur som dette men jeg vil for nemheden skyld anbefale at personen holder armene strakte, så man ikke kan se op i ærmene, men at armene hænger afslappen langs kroppen.

Når du er tilfreds med resultatet så tager personen jakken af og lyner jakken op igen, men denne gang holder vedkommende person jakken op eller du ligger det opå et bord, hvor du så kun fokuserer på hætte.

Herefter har du billede af jakken og hatten, så skal de begge frilægges og hætten sættes så "bagpå" jakken.

Teknikken er også kaldt "nakkeskud" og bruges især til t-shirts. hvor man først tager et billede med tshirten på og der efter billedet af nakkemærket på et bord eller lign.

Det er nok lige lidt svært at forklare, men jeg håber det giver mening. eller skal du være så velkommen til lige at ringe og få en gennemgang

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine trix, tak for det, guide mv giver bestemt mening. Jeg ku nok have sparet 6-7 timers irritation ved at spørge her først..

mvh
Steen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ! Nu har vi rodet med billeder i noget tid og i det mindste nået et resultat.
Det sværeste er stadig at får ginen fyldt ordentligt ud og gøre tøjet pænt og glat.

Og så en anden lille detalje. Indersiden af hætten buer ud af mod beskueren, fordi den er klippet ind på vrangen. Det kan godt være det ikke er andre end mig der kan se det, men kan det gøres anderledes?

Mvh
Steen

 

  

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)