Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

kke for noget, men du kritiserer en for at være vag og når jeg så læser sådan en sætning brugt bare ud af den blå luft må jeg undre mig lidt.

Med det rigtige opsæt, kan en LAMP løsning faktisk sættes til at opdatere sig selv uden menneskelig indblanding, så der bare sendes en mai l ved problemer.

Det var på ingen måde gjort for at kritisere Thomas, men hans webmand's defination svarer til at du gik ned til en bilforhandler og sagde " Jeg skal bruge en bil, og den skal bare have 4 hjul"

Jeg ved udemærket at man kan sætte LAMP med videre op, men hvis du læser hvad Thomas skriver, så er det jo ikke noget han har erfaring med, og så er det en god ide at lade være og overlade det til nogen der kan.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

"Jeg vil anbefale en virtuel server, linux fx en Debian 5.0 Lenny, med SSH-adgang og sudo/root-access. Du skal have 10-20 gb harddisk, godt med hukommelse og fri trafik. Det er måske i overkanten af, hvad du har brug for i starten, men det kan godt betale sig at være på forkant med den slags."

Jeg syntes din webmands beskrivelse er lidt vag :-) men nu ved jeg hellere intet som helst om dit projekt! Hvis du følger hans råd om at vælge en VPS som i overnævnte, så skal du sætte penge af til en ,der kan vedligeholde den og opdatere den, ellers risikerer du kæmpe problemmer i forhold til spammer og hackere

Da jeg spurgte min webmand om, hvad han helt præcist mente, svarede han: "Tjaa, 1 gigabyte ram er godt, fri trafik er måske for voldsomt at kræve, men 100-200 gb trafik er godt, hvis der kommer rigtigt mange besøg. Men 20 gb trafik kan sikkert også gøre det. Det er ikke rigtigt til at vide, det kommer an på, hvad der skal være på din server. Men billeder, musik og video fylder meget..."

Dog skal jeg lige tilføje, at jeg har stor tillid til hans evner. De små-issues, der end måtte være, må jeg tage op med ham hen ad vejen :-) Og så har vi lavet en rigtig god deal, hvad ikke er helt ubetydeligt! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rosenstand: Dem vil jeg helt sikkert tjekke ud. Har du ikke også tidligere nævnt "bluehost.com", eller...?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrisss2010:

TT Tekstforfatter:
Har du erfaring med siteground.com?

Hej TT

Jeg har brugt dem til et par Joomla sites og har været tilfreds med deres service og support. De svarer hurtigt på mails og jeg har ikke oplevet nogen nedetid.

Dbh. Chris

Nu nævner du dine Joomla-sites. Har det betydning for valg af hosting? Mit website er bygget på Wordpress - ikke at det ligner et typisk Wordpress-site!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

@Rosenstand: Dem vil jeg helt sikkert tjekke ud. Har du ikke også tidligere nævnt "bluehost.com", eller...?

Ikke lige jeg kan mindes. Bruger dem ikke selv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

TT Tekstforfatter:

@Rosenstand: Dem vil jeg helt sikkert tjekke ud. Har du ikke også tidligere nævnt "bluehost.com", eller...?

Ikke lige jeg kan mindes. Bruger dem ikke selv.

Ok - så "husker" jeg forkert. Troede bare, at du også tidligere havde nævnt en anden host. Men jeg tjekker lige justhost.com ud! Hvis du har været tilfreds med dem, kan de vel ikke være helt "tossede"!

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)