Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate Aminoer

Jeg står overfor at skulle finde den rette hosting-udbyder i USA til mit kommende website.

Jeg har fået anbefalet linode.com af min webmand - ikke fordi han selv har benyttet det, men fordi han synes, at deres service umiddelbart ser rigtig god ud. Er der nogle, der kender til dem?

Kan I komme med forslag til andre hosting-udbydere i USA - gerne nogle, I selv har haft god erfaring med.

Tak for input! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået anbefalet linode.com af min webmand - ikke fordi han selv har benyttet det, men fordi han synes, at deres service umiddelbart ser rigtig god ud. Er der nogle, der kender til dem?

Åh, det er lidt farlige den slags anbefalninger :-)

Det kommer lidt an på hvad du skal bruge dit website, er det ikke noget krævende, så er www.bluehost.com et udemærket valg

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kommer lidt an på hvad du kræver af din udbyder og i hvilke prisklasse?

Man ja jeg har da nogle rigtige gode bud

Mvh Jimmi

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle tre! :-)

Jeg er desværre ikke helt klar over, hvor meget plads jeg skal bruge, og jeg har endnu ikke fået svar herpå fra min kommende programmør.

Jeg tænker dog, at prisen ikke skal være det afgørende for mit valg af hosting, men derimod folks individuelle erfaringer. Har I været tilfredse med jeres valg? Er jeres hosting til at få fat på, hvis der opstår problemer, etc...?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, så kom der svar fra min programmør :-)

Jeg fatter ikke en brik, men han skriver:

"Jeg vil anbefale en virtuel server, linux fx en Debian 5.0 Lenny, med SSH-adgang og sudo/root-access. Du skal have 10-20 gb harddisk, godt med hukommelse og fri trafik. Det er måske i overkanten af, hvad du har brug for i starten, men det kan godt betale sig at være på forkant med den slags."

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

helst ikke dem du bruger nu på dit  .dk domæne :-)
Det kan godt blive lidt for discount agtigt

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

one.com er overhovedet ikke aktuelt.

Jeg overvejer meget bluehost.com, da jeg mener, at jeg før har set dem anbefalet herinde.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

godt med hukommelse og fri trafik. 

Undskyld jeg blander mig ... men han der har ikke styr på hvad han laver, sådan en udtalelse vil du aldrig få fra en dygtig og seriøs programmør. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du svarede på mobil, kan jeg hjælpe dig ad den vej.
Desværre er den slukket...

 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)