Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20 % + 40 øre pr. klik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Har du et SPORTS-site eller et andet site med brugere som interesserer sig for sport, boksning, fitness m.v., så kan du tjene gode penge på at reklamere for www.Bokseudstyr.dk

Vi gi'r 20 % i provision på salg (gennemsnitligt salg i 2010 lå på ca. 450,- excl. moms og fragt) + 40 øre pr. klik.

Programmet kører via Partner-Ads.com så hvis du ikke allerede er medlem, så skynd dig at melde dig til.

Der er masser af bannere, tekstlinks og hvad du ellers skal bruge, og der er ingen restriktioner af nogen art på kampagnen.

Hav en rigtig god salgsdag.

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du kører med Frifragt eller har en fragtfri grænse, så lægger jeg dig gerne op på frifragt.dk

Det er min nye side, som tipser om de webshops, som tilbyder Frifragt, har en fragtfri grænse eller som kører med fragtfrie kampagnekoder.

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej

Hvis du kører med Frifragt eller har en fragtfri grænse, så lægger jeg dig gerne op på frifragt.dk

Det er min nye side, som tipser om de webshops, som tilbyder Frifragt, har en fragtfri grænse eller som kører med fragtfrie kampagnekoder.

 

Hej Kim.

Du må gerne tilmelde min side om billig maling og malerudstyr www.maler-maling.dk

Skal du bruge en beskrivelse osv. så skriv endelig en PB, med hvad jeg skal lave til dig.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Vi tilbyder ikke fri fragt, og heller ikke en fragtfri grænse.

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim..

Du må også gerne tage min med, - jeg har fragtfrigrænse, - og ellers fast fragt på alle ordre under beløbet...

Og ellers samme besked som du ellers har fået, - send PB hvis du har brug for unik beskrivelse..

vh/ Ulrik

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er stadig plads til flere som vil tjene lidt penge :-)
Se shoppen her: www.bokseudstyr.dk

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej

Hvis du kører med Frifragt eller har en fragtfri grænse, så lægger jeg dig gerne op på frifragt.dk

Det er min nye side, som tipser om de webshops, som tilbyder Frifragt, har en fragtfri grænse eller som kører med fragtfrie kampagnekoder.

 

Hej Kim

Du må da osse meget gerne lægge min side op på  din side,

da jeg osse har fri fragt på alle mine varer.

med venlig hilsen

Henrik Hansen

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)