Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento overvejelser og service

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg arbejder idag på en en e-platform der lader meget tilbage til fantasien men prisen er tilgengæld høj.

Jeg går derfor og overvejer om jeg kan få afklaret om det er rentabelt at skifte til en OS løsning såsom magento eller lign. 

Vores webshop spiller idag op mod vores ERP system Microsoft Axapta og den henter alt information om varene herfra samtidig med den sender information tilbage til Axapta. Lige pt. er det klaret med en helvedes masse webservices som er blevet tilpasset (kort sagt lang dyr proces at få det til at spille)

Mine spørgsmål:

- Kan magento håndtere sådan en integration
- Er Magento en stabil (nok) løsning.
- Er der danske firmaer der udbyder kvalificeret support (JEG SØGER IKKE TILBUD NU!) 
- Findes der alternativer der er bedre til dette. 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lund:
- Kan magento håndtere sådan en integration
- Er Magento en stabil (nok) løsning.
- Er der danske firmaer der udbyder kvalificeret support (JEG SØGER IKKE TILBUD NU!) 
- Findes der alternativer der er bedre til dette

Magento kan som udgangspunkt ikke lave integration. Integrationer er også lang fra standard når virksomhederne bevæger sig op på en vis størrelse. Hvorfor det giver mening at gå i dialog med virksomheder der har erfaring med integrationer. Og specielt integrationer imod den platform du ønsker at arbejde med.

Magento _ER_ stabil nok. En lang række globale brands har allerede valgt Magento som deres platform for at sikre en visonær vækst. Magento Enterprise versionen laver MAgento Inc. og Virksomheden en Signeret SLA på produktet som formidles af MAgentos lokale løsnings partnere.

Idag er vi 2 lokale (Danske) Magento Professional Solution PArtners.

CustomerWise og min egen forretning ProContractors.

- Findes der alternativer der er bedre til dette

Nej! - Og sådan er det bare! 

Beslutnings tagerne har følgende valg:

"Vil jeg markant øge ROI på min online strategi (Magento) eller holde mig til noget jeg kender (Microsoft/IBM) ?"

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Singularity:
"Vil jeg markant øge ROI på min online strategi (Magento) eller holde mig til noget jeg kender (Microsoft/IBM) ?"

Nu skal vi vel ikke ud i noget "min shop er bedre end din"? ROI er ikke afhængig af hvilken shop man benytter, men det arbejde man lægger i den.

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Nu skal vi vel ikke ud i noget "min shop er bedre end din"? ROI er ikke afhængig af hvilken shop man benytter, men det arbejde man lægger i den.

ROI:

Ja, vil du være en projekt organisation. Eller fokusere på din Agile Commerce strategi ?

Projekt organisationen er dyr og kræver meget arbejde. - Som tråd starter har opdaget.

Approach to er at vælge en platform der har lavet det hårde benarbejde for dig. og har en kontinuerlig strategi og vision om samme. - Så virksomheden kan bevare fokus på at minimere omkostingerne, øge indtjening og dermed styrke konkurrence evnen.

Fakta om Magento:

Magento Enterprise er den mest udbredte ecommerce platform blandt de 1.000.000 mest besøgte websites i verden:

http://tomrobertshaw.net/2011/02/magento-extends-lead-in-ecommerce-survey-february-2011/

"Magento" er Googled mere end "ecommerce"

http://www.google.com/trends?q=magento,+ecommerce

Magento er verdens første mobile enabled e-handels platform der allerede supportere både iphone, ipad & android. Som standard kommer med magento out-of-the-box.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

 

Som du ved er jeg ved at skifte til Magento, og det har jeg ikke fortrudt. Jeg har haft 1902software til at lave design og sætte systemet op for mig og det har virket fint.

Jeg får hostet hos Magentohotel.dk (Powerhosting) som er rigtig hjælpsomme hvis der er problemer eller spørgsmål. Du kan kontakte Dennis hos dem jeg tror han kan svare dig på alle dine spørgsmål.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Tusind tak for svar. Min udfordring ligger i at jeg gerne vil skifte over på platformen, men nogle gange er der en supertanker der skal med på kursen og så må jeg bygge argumenter op. Det altid nemmere ikke at foretage sig noget, det bare sjældent det er en rentabel løsning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)