Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirect - Gratis dns

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Mit webhotel er lukket og jeg skal have lavet en masse 301 redirects til en midlertidig hjemmeside.

Jeg anvender Gratisdns, men hver gang jeg bruger syntes jeg det bliver 200 (dermed dobbelt content)

Jeg bestilte forleden Seo 2.0, men har ikke modtaget den endnu. Og skal have løst mit problem snarest :).

 

Håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på at du kan lave den fra Gratisdns. Det du skal gøre er at få peget domænet over på en lille hjemmeside hvor du så kan lave din 301 redirect.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge.

Det lyder da træls, hvad gør jeg så ?

Har så mange domæner på gratisdns jeg ikke skal have flyttet andre steder hen.

Hvordan mener du med den hjemmeside Niels. Det vil da give dobbelt indhold på google ikke ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Du peger bare dine domæner fra Gratisdns til en webhotels udbyder.. Webhotellet bruger du blot til at sende videre til den nye side. Du kan gratis bruge vores 50 mb løsning. Se mere på www.maxiweb.dk
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:
Hvordan mener du med den hjemmeside Niels. Det vil da give dobbelt indhold på google ikke ?

Nej... det domæne der skal pege på et andet domæne laver du bare én side med. Så laver du en 301 redirect afhængig af hvad for fil-endelse du har på dine gamle url'er (men det hurtigste og billigste er nok at vælge en hvor du kan bruge .htaccess).

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Du peger bare dine domæner fra Gratisdns til en webhotels udbyder.. Webhotellet bruger du blot til at sende videre til den nye side. Du kan gratis bruge vores 50 mb løsning. Se mere på www.maxiweb.dk

Det lyder da ellers dejligt billigt :) Kan der så afvikles .net, php, asp eller lign. som redirecten kan køre i?

Det fremgår ikke helt af jeres hjemmeside hvad der følger med rent teknisk i jeres pakker, det ville måske være en fordel for jer rent salgsmæssigt at skrive.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

Det lyder da ellers dejligt billigt :) Kan der så afvikles .net, php, asp eller lign. som redirecten kan køre i?

Det fremgår ikke helt af jeres hjemmeside hvad der følger med rent teknisk i jeres pakker, det ville måske være en fordel for jer rent salgsmæssigt at skrive.

Det er fuldt ud et php-webhotel med SAFE MODE ON, ellers et godt, hurtigt og stabilt miljø :-) Vi skriver det faktisk, men du har ret i at vi gemmer det godt! Vi knokler på en ny version af vores hjemmeside, som snart går live - hvor vi viser pakkerne lidt mere tydeligt :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)