Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsløs!? no fucking way!

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så med taxa?

Venlig hilsen ReklameSwap.dk

www.reklameswap.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Eske Andersen:

Hvad så med taxa?

Det ville ikke være så dårligt.. Men der er jo bare det med tiderne...

for vil jo gerne se min familie :)... Og efter hvad jeg har forstået så så er det meget forskelligt med arbejdstiderne...

22-18 det tidsrum kan jeg arbejde i ....

 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det kunne måske også være en ide at overveje vagtbranchen og på den måde kombinere kørsel med nattearbejde.

Traditionelt er det nok primært firmaer der hyrer vagtfolk til at køre rundt og tjekke, men du kunne f.eks også overveje om der kunne være et marked blandt private der ønsker den tryghed der kan give at nogen holder øje med deres hjem (f.eks under ferie o.lign) 

Det kunne også være at boligforeninger, nabogrupper i boligområder og lignende kunne være interesseret i at få et tilbud om opsyn af deres hjem i nattetimerne.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

 

Det kunne måske også være en ide at overveje vagtbranchen og på den måde kombinere kørsel med nattearbejde.

Traditionelt er det nok primært firmaer der hyrer vagtfolk til at køre rundt og tjekke, men du kunne f.eks også overveje om der kunne være et marked blandt private der ønsker den tryghed der kan give at nogen holder øje med deres hjem (f.eks under ferie o.lign) 

Det kunne også være at boligforeninger, nabogrupper i boligområder og lignende kunne være interesseret i at få et tilbud om opsyn af deres hjem i nattetimerne.

Super god ide!.... har faktisk haft noget hen af samme tanker for noget tid siden ....

men efter hvad jeg ved så skal man være uddannet vagt for at måtte tilbyde denne slags service.... og 3 år er jeg ikke lige interesseret i at bruge på uddannelse..

men alligvel.... Det behøver jo ikke være et vagtfirma, men opsyns firma ;).... håber du forstår hvad jeg mener :)...

Men go ide ellers!

 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke de specifikke regler omkring hvilken uddannelse der blot er god at have og hvilke kurser der lovmæssigt er påkrævet (hvis der er nogle?)

Men der findes en mængde forskellige kurser af kortere varighed (få uger), også en del man kan få bevilliget som arbejdsløs.

F.eks her: http://www.ug.dk/uddannelser/arbejdsmarkedsuddannelseramu/serviceerhvervene/vagtservice/grundlaeggende_vagt.aspx

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

Nu kender jeg ikke de specifikke regler omkring hvilken uddannelse der blot er god at have og hvilke kurser der lovmæssigt er påkrævet (hvis der er nogle?)

Men der findes en mængde forskellige kurser af kortere varighed (få uger), også en del man kan få bevilliget som arbejdsløs.

F.eks her: http://www.ug.dk/uddannelser/arbejdsmarkedsuddannelseramu/serviceerhvervene/vagtservice/grundlaeggende_vagt.aspx

 

 

Takker for link.... kigger lige på det ! :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i hjælpe mig...

Fordele og ulemper ved udbringning af pakker om natten... pakkerne har størrelsen så de kan komme i postkasser.

En ulempe jeg kan komme i tanke om at levere om natten, er pakker til boligblokke , hvor postkassen er indenfor( Hvor døren er låst og en beboer skal åbne...)

Eller god ting , er at der intet trafik er , så der er "fri" bane hele ruten igennem...

Er det en åndsvag ide? :)

Syd: Odder

vest: Hinnerup

Nord:Skødstrup ( Muligvis længere)

 Selvfølgelig er Aarhus med i ruten ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv den gas!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Grønholdt Petersen:

Giv den gas!

 

Det vil jeg gøre så boss :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget rundt på nettet, men ved ikke om jeg har overset noget...

Men findes der en side med oversigt over webshops?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)