Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsløs!? no fucking way!

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Neeeeej-da:

Kan i hjælpe mig...


Fordele og ulemper ved udbringning af pakker om natten... pakkerne har størrelsen så de kan komme i postkasser.


En ulempe jeg kan komme i tanke om at levere om natten, er pakker til boligblokke , hvor postkassen er indenfor( Hvor døren er låst og en beboer skal åbne...)


Eller god ting , er at der intet trafik er , så der er "fri" bane hele ruten igennem...


Er det en åndsvag ide? :)


Syd: Odder


vest: Hinnerup


Nord:Skødstrup ( Muligvis længere)


 Selvfølgelig er Aarhus med i ruten ;)




Kære ven

At levere pakker til private kan man ikke gøre om natten, højest til klokken 19.00

De færreste private bryder sig om besøg af en pakkemand i aftentimerne hvor de måske sidder og hygger med børn, kærester eller !

Låste døre kan løses med udlevering af en hovednøgle, men den får du næppe sådan uden lige.

Intet er så nemt som man tror, men har du lysten, må og kan du forsøge at bruge dine ideer, men det kræver du har nogen at køre for.

mvh

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:
At levere pakker til private kan man ikke gøre om natten, højest til klokken 19.00

Om man hygger eller ej har vel intet med levering til/i postkasser at gøre...

Låste døre kan løses ved at man senere på morgenen , ringer på en tilfældig dør for at åbne så man kan komme af med  pakke.

"Intet er så nemt som man tror, men har du lysten, må og kan du forsøge at bruge dine ideer, men det kræver du har nogen at køre for"

Hvem har sagt jeg siger det skal være nemt???....

At det kræver jeg får nogle at køre for ved jeg da godt... er ikke helt dum ... :-s

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Neeeeej-da:

LANTHER:
At levere pakker til private kan man ikke gøre om natten, højest til klokken 19.00


Om man hygger eller ej har vel intet med levering til/i postkasser at gøre...


Låste døre kan løses ved at man senere på morgenen , ringer på en tilfældig dør for at åbne så man kan komme af med  pakke. s




Hvor mange pakker kan en postkasse rumme ?

Eller en brevsprække !

At ringe på en tilfældig dør forstyrrer tilfældige mennesker og så bliver du nok ikke populær i fremtiden.

mvh

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:
Hvor mange pakker kan en postkasse rumme ?

Eller en brevsprække !

At ringe på en tilfældig dør forstyrrer tilfældige mennesker og så bliver du nok ikke populær i fremtiden.

mvh

Hvad har det med sagen at gøre med hvor mange pakker der kan være i en postkasse?.

ja det med at ringe på et ikke optimalt, men så det jo gøres på en anden måde... hvordan aner jeg ikke ... men ser tiden an :=)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Neeeeej-da:

Hvad har det med sagen at gøre med hvor mange pakker der kan være i en
postkasse?.



Du forventer vel ikke at webshops kun leverer små pakker der kun kan komme i brevsprækker eller postkasser ?

mvh

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst.... læs alle mine indlæg!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet tidligere... så er det pakker som kan komme i en postkasse.... :) tøj og den slags...

 

Hilsen

Mig :)

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så, sokker? :)

Jeg prøver ikke at skyde dig ned. Idéen er sikkert fed, men den rummer nu engang en masse praktiske problemer. Flere af dem er nævnt, dertil kommer alle dem med brevsprækker. Min erfaring siger mig at folk ikke bryder sig om raslen ved døren midt om natten.

Derudover så er det begrænset hvad der kan proppes i en postkasse størrelses mæssigt. Endnu mere begrænset er det for tøj, der stadig virker lækkert efter at have ligget i en postkasse i en 8 timer. Mængden af folk, der ønsker at deres, måske dyre, nyindkøbte tøj skal proppes i dugvåd postkasse er svimlende lille tror jeg. 10 pack underbukser måske, men armani slips? Arh hva'

Slutteligt så plejer pakkeposten at skulle have en signatur for levering. Jeg har intet med pakkepost at gøre, så jeg ved ikke hvorfor, men jeg kunne forestille mig at det har noget med garantier og forsikring at gøre, det er måske også værd at undersøge.

Som sagt, jeg skyder dig ikke ned. Men arbejd lidt med det

 

VH

Christoffer

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

påHuset:

Så, sokker? :)

Jeg prøver ikke at skyde dig ned. Idéen er sikkert fed, men den rummer nu engang en masse praktiske problemer. Flere af dem er nævnt, dertil kommer alle dem med brevsprækker. Min erfaring siger mig at folk ikke bryder sig om raslen ved døren midt om natten.

Derudover så er det begrænset hvad der kan proppes i en postkasse størrelses mæssigt. Endnu mere begrænset er det for tøj, der stadig virker lækkert efter at have ligget i en postkasse i en 8 timer. Mængden af folk, der ønsker at deres, måske dyre, nyindkøbte tøj skal proppes i dugvåd postkasse er svimlende lille tror jeg. 10 pack underbukser måske, men armani slips? Arh hva'

Slutteligt så plejer pakkeposten at skulle have en signatur for levering. Jeg har intet med pakkepost at gøre, så jeg ved ikke hvorfor, men jeg kunne forestille mig at det har noget med garantier og forsikring at gøre, det er måske også værd at undersøge.

Som sagt, jeg skyder dig ikke ned. Men arbejd lidt med det

 

VH

Christoffer

 

Du må skyde alt hvad du vil :).....

Jeg tager ikke tingende så hårdt :P....Kan sagtens forstå dig med de ting du siger og det er helt rigtigt!.... Men om postmanden smider tingende i en postkasse eller jeg gør det,  er vel ligemeget?...

Kvittering af forsendelsen, oplever jeg sjældent...(Køber meget på nettet) Nu regner jeg jo med at folk er ærlige, og kun klager hvis de ikke har fået deres pakker... men hvem ved .. kan da godt være nogen prøver alt hvad de kan for at få noget gratis tøj....

Skal lige siges at jeg har mulighed for at købe brugt scanner og program til næsten ingen penge...

Jeg tilbyder det samme som post Danmark, bare en del billigere... Hvorfor ikke spare mange tusinde kr om måneden på forsendelse?....

Jeg har kig på 5 webbshops ligenu som har vare der kan komme i en postkasse.... nu skal de bare overtales hehe...

bare kom med flere skud :P :)

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan da godt tænkes at ideen med natforsendel ikke er den bedste.... må prøve lidt om dagen så :)

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)