Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsløs!? no fucking way!

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Info:

Mand 26 år arbejdsløs.

ja nemlig . Jeg fik tilbudet om at stoppe eller gå 25 kr ned i løn.... Hmmm hallo mester jeg får alligevel "kun" 125 kr timen. så fuck it jeg siger op...

Gang på gang har arbejdsgivere taget røven på mig.. Selvom jeg lige tog overarbejde her og der, sidste 2 måneder har jeg arbejdet mindst 11 timer om dagen..

Arbejdsgiver ringer : Hej! kan du ikke lige køre derude og ordne det , og så lige køre derhen og ordne det der.

Mig: JO det gør jeg da!..

Arbejdsgiver: Fedt!.... du skal nok få en ordenligt røvfuld penge snart.. ( Snart er så 8 måneder siden)

Nå gider ikke pive mere, det er fortid!

Det er så, sådan ca sådan jeg er blevet behandlet de sidste 2 steder jeg har været.... Gider det bare ikke  er finish med den slags folk.

Nu til sagen. Jeg ønsker at starte mit eget.. Jeg VED jeg får det 20 gange ved at jeg selv styrer hele showet.

har dog slet ingen ideer... ville ønske jeg kunne få en ide til noget natarbejde, men hvad?... Har i nogle ideer?...

 

Hilsen Mig!...

YES I CAN! :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Natte levering til konkurrence priser i hovedstadsområdet.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du?

Hvad interessere du dig for?

Hvad får dig til at hoppe af glæde og du ikke kan lægge fra dig?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

For at finde ud af hvad du skal lave, skal du først finde ud af hvad du er god til, og bagefter om du kan tjene penge på det.

Start med at lave en brainstorm på hvilke kompetencer du besidder, bagefter så gå igennem dem og se om der ikke er en af disse kompetencer som kan bruges enten til at finde arbejde som lønmodtager, eller til selv at starte dit eget firma.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mp Ikke dårligt!.... Jeg bor dog ikke i Kbh men nær Århus så det kunne jo være en ide!.... Elsker i øvrigt at køre  i bil ;)

 

 

Lasse Smith....

Puha den er svær.... én ting er sikkert.... Alt indenfor it interessere mig slet ikke :)...

Interessere mig for alt andet :).... Vil jeg mene....

Naiv eller ej , Men jeg hopper af glæde når jeg kan hjælpe andre,  kan godt lide at arbejde alene, da jeg tænker meget ! :) (Lyder klog ik? ;) ) kan i det hele taget bare godt lide at knokle.. HVIS jeg ved jeg får noget ud af det :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dofs:

For at finde ud af hvad du skal lave, skal du først finde ud af hvad du er god til, og bagefter om du kan tjene penge på det.

Start med at lave en brainstorm på hvilke kompetencer du besidder, bagefter så gå igennem dem og se om der ikke er en af disse kompetencer som kan bruges enten til at finde arbejde som lønmodtager, eller til selv at starte dit eget firma.

Ja det jo nok det der med at sidde stille og tænke .... det kan jeg sgu ikke Haha...

Men det skal vel prøves!.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og slap da helt af , folk herinde er ivrige for at hjælpe... Mit tastatur brænder jo næsten hehe..

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den energi du udviser allerede i første indlæg, vil jeg mene du næsten ikke kan fejle! Wink

Brug den energi som du gør nu! Så kan du kun komme rigtigt, rigtigt langt!

Yes

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Med den energi du udviser allerede i første indlæg, vil jeg mene du næsten ikke kan fejle! Wink

Brug den energi som du gør nu! Så kan du kun komme rigtigt, rigtigt langt!

Yes

 

 

De ord... puha giver sgu energi ! :P..... ligefør mine ben løber løs under bordet haha ... Ej mange tak for orderne ....  Det var sgu fornemt sagt!.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også skriver, så skal du finde ud af hvad du interesserer dig for. Dette er ekstremt vigtigt, da du ellers risikere at køre død i det.

Dernæst skal du også have styr på hvad du kan! Hvad er du god til?

Du skriver at du har arbejdet rigtig mange timer hos dine to tidligere arbejdsgivere. Dette må da have givet dig nogle kompetencer? - Måske du kan gøre det på en bedre måde end dine tidligere arbejdsgivere?

Held og lykke :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)