Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopsystem - hvor du kan indtaste dine mål, størrelse?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Der er så mange herinde som følger med overalt og derfor prøver jeg her. Jeg har hørt, at det i USA er mere og mere almindeligt med et system på webshops, hvor man kan indtaste sine mål (tror jeg) og så kan man "se" hvordan tøjet vil se ud med dette. Eller noget i den dur... Der var en der nævnte det forleden og tænkte, at nogen herinde måske kender til shops som gør/kan det og hvor jeg kan se det i aktion? Og måske kender webshop systemer, som "kan" / har denne mulighed?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Ja, det er muligt en god funktion, men der bestemt også mulighed for fejl i denne form for fri tekst søgning, f.eks. "Large", "L", "38", "størrelse 38", 38-40 m.m., derfor har vi herhjemme vendt den lidt om og giver brugerne mulighed for at sortere på størrelse, hvorman fra en liste kan vælge mellem de størrelser forretning har til salg istedet. Det gør det mere brugervenlig for kunderne og det bliver en nemmere og hurtigere at oprette varen. Håber det giver mening :)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tak for svar,

Det var ikke helt det jeg mente - men du har da ret i det du skriver, enig. Det jeg tænkte i er, noget med at kunderne kan indtaste deres mål og se nogle billeder som viser tøjet i de mål... selv synes jeg det lyder ret omfattende og det er vist også de store shops i USA der gør det - så det er nok en dyr løsning. Tænkte dog jeg lige ville høre OM der måske var nogle webshopsystemer som allerede havde det "indbygget" :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Ok, sorry den misforstod jeg :)

Vi har lavet et hav af webshops og især til tøjbranchen, men jeg er ikke lige stødt på en kunde som har haft lignende behov eller system med denne funktionalitet. Så der kan jeg desværre ikke lige hjælpe. Men jeg vil de gerne se et eksempel på hvad du mener, så hvis du har et link eller 2 til denne type funktionalitet så vil jeg da være glad :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har umiddelbart ikke set et standard system til dette (hvilket dog ikke betyder at det ikke findes). Umiddelbart ville jeg nok også spørge mig selv hvor meget extra salg dette ville give, kontra hvor meget ville det koste at udvikle.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Jeg kender godt det system du snakker om, desværre kan jeg ikke huske hvad det hedder men det var i forbindelse med en eller anden Texhcrunch award, at jeg stødte på dem.

Det de havde var ikke en komplet e-handel platform, men derimod et system til at vise tøjet for forskellige mål.
Rent teknisk foregik det ved at shop-ejeren sendt tøjet til virksomheden som så satte det på en smart robot som kunne ændre form så den modellerede de forskellige mål, så et kamera kunne tage fotos af hvordan tøjet ville sidde i de forskellige situationer.

Afregningen til dem, var baseret på hvormange gange varen blev vist, så det kan da være at mindre virksomheder også kan være med. Sådan noget teknologi plejer ellers at være forbeholdt de store.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv set systemet - kun hørt om det. Men husker faktisk at have set en dansk skobutik have dette, så skoene drejede rundt og kunne ses fra alle sider. Men igen... husker simpelthen ikke hvem... :(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)