Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handeksbetingelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Jeg har spekuleret i længere tid på at sætte handelsbetingelser  på skrift bagpå mine faktura - men er lidt i tvivl hvad der skal stå og hvad som holder overfor advokater og den slag personer. 

Har i handelsbetingelser ? og hvad har i som betingelser, såsom betalingsbetingelser, rykkergebyr, reklametionret, leveringersbetingelser osv. ?

Syntes mange steder det er meget tørt stof at læse, ville godt gøre det nemt at overskue og læse. 

 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om du kan få fingrene i et par eksempler fra dine konkurrenter, så har du et udgangspunkt for hvad du cirka skal huske - når du så har alle emnerne skriver du dit bedste bud, og så vil jeg anbefale dig at hyre en rådgiver (advokat), til at læse det igennem og eventuelt korrigere i det - så er du på den sikre side :-)

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare fordi noget ikke er formuleret fint er det stadig gældende, der er generelt aftalefrihed mellem erhvervsdrivende (købeloven er dekleratorisk - dvs. man kan i det store hele aftale sig ud af den)..

Du kan sagtens nuppe fra en konkurrent som Jannik foreslår, men vær bare sikker på du forstår hvad du egentlig giver af betingelser - google er din ven :-).

mvh

Emil Linde

www.lifaco.dk

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)