Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis herretøj hvis FCK slår Chelsea

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
men jeg vil alligevel hellere have muligheden vinde penge, end tøj som bare kommer til at tage plads i klædeskabet, uden at blive brugt

Troede du var til Trendsales.....Zip it!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Kan man som forbruger tabe? FCK vinder og du får tøjet gratis. FCK taber og du bruger din fortrydelsesret - og har ingen udgift......

Ja, men derfor behøver man jo ikke at udnytte det p.g.a. griskhed.
For du jo havde jo ikke gjort det hvis det kostede dig noget.
Utroligt at der ikke findes mennesker med moral nu om dage

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Hvor vil du hen med det? Har jeg givet udtryk for, at det er det, man skal gøre? 

Hermed indsættes den smiley som jeg ikke fik med i mit første indlæg Big Smile

Det var ment som en joke hvis man ville udnytte et sådan tilbud max, lidt som det spanske firma (mener jeg) som hvert år giver gratis tøj hvis man en special dag kommer nøgen i butikken. Gratis er altid god reklame, men om de får ekstra salg af det? who knows.

Selv hvis mælk koster 1,- pr 100 liter ville jeg nok ikke købe mere end jeg gør allerede!

dbh - og lad os heppe på FCK under alle omstændigheder

Jakob

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Easy Webhost:
Ja, men derfor behøver man jo ikke at udnytte det p.g.a. griskhed.
For du jo havde jo ikke gjort det hvis det kostede dig noget.
Utroligt at der ikke findes mennesker med moral nu om dage

Min første tanke var også noget i den stil. Men på den anden side beder firmaet der udbyder "konkurrencen" også selv om det, og så synes jeg ikke man kan fortænke nogen i at gøre brug af muligheden.

Og så længe det ikke er made-to-messure produkter, men almindelige standard størrelser, er de eneste omkostninger noget fragt og administration, hvis FCK nu ikke skulle gå hen og vinde.

Og det er sandsynligvis meget billigt, i forhold til den omtale de får. Og det vil nok alligevel ikke være alle, der fortryder købet, så det ligner en helt smart forretning.Og uanset udfaldet af kampen, er jeg helt sikker på, at de får nogle nye kunder, de ikke ville have fået uden dette lille stunt.

Personligt tror jeg at FCK's chancer er en lille smule større, end hvad oddssætterne gør dem til. Og så bliver det selvfølgelig en noget større markedsføringsomkostning, end de sandsynligvis havde forestillet sig. Men igen vil nogle af vinderne, og dem der har set mærket pga. disse konkurrencer, sandsynlivis vende tilbage og købe mere.

Men jeg synes ikke det er helt fair at angribe andres moral, når firmaet selv lægger op til at det kan udnyttes på denne måde.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Ingeberg:
og lad os heppe på FCK under alle omstændigheder

YEAAAHH!! Beer (Af en eller anden grund kan jeg ikke få smileyen med hatten og den der "fløjte til at virke, så det må blive en øl i stedet :o) )

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer stærkt at benytte mig af det, men jeg tænker bare om det er lovligt at udnytte sådan et tilbud? 

Nu da der er så mange herinde med viden om diverse love og regler, er der så ikke nogen der har noget at indvende imod det her?? :)

 

Og Michael - Ja de kan godt sende varerne, men da det er fjernsalg har du jo stadig 14 dages returret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Ja, men derfor behøver man jo ikke at udnytte det p.g.a. griskhed.
For du jo havde jo ikke gjort det hvis det kostede dig noget.
Utroligt at der ikke findes mennesker med moral nu om dage

Dit moralske opstød går ramt forbi her.  Jeg tror ikke at du et eneste sted i tråden vil finde belæg for at jeg har gjort brug af tilbudet.

Du kan være evigt forvisset om at  firmaet og ikke mindst dem der afdækker risikoen har haft regnemaskinen fremme - og herunder har taget hensyn til reglerne om fjernsalg.

At som markedsføringstiltag er det anderledes og med deres afdækning af risikoen ved de nærmest hvad deres udgift er på forhånd. En udgift der formentlig modsvares af PR-værdi. Hvad der måtte komme af salg, hvis FCK taber vil formentlig være mergevinst.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst om dem på Trustpilot - så tør jeg ærligtalt ikke bestilleSkype-Surprised

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)