Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis herretøj hvis FCK slår Chelsea

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Tak for tippet. Jeg bestiller tirsdag eftermiddag, så kan man nå at annulere ordren inden afsendelse, hvis FCK mod forventning ikke vinder kampen.

Jeg tænkte præcist det samme ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis man får hvad man bestiller så er det jo fint nok :)

Jeg har ekstremt dårlig erfaring med det firma, men jeg kan jo bare ha været uheldig. :)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Johansen:

Ja hvis man får hvad man bestiller så er det jo fint nok :)

Jeg har ekstremt dårlig erfaring med det firma, men jeg kan jo bare ha været uheldig. :)

Men de skal jo stadigvæk følge reglerne og lovgivningen - så man kan vel som forbruger være ganske sikker på sine rettigheder? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Men de skal jo stadigvæk følge reglerne og lovgivningen - så man kan vel som forbruger være ganske sikker på sine rettigheder? 

Det skal de vel - så bestil HELE deres varelager og jeg mener ALT! modtag det gratis og åben din egen butik, eller lever det tilbage hvis vi taber og få alle dine penge igen?

Hvad ligger odd'sne egentlig på til kampen?

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Ingeberg:

Det skal de vel - så bestil HELE deres varelager og jeg mener ALT! modtag det gratis og åben din egen butik, eller lever det tilbage hvis vi taber og få alle dine penge igen?

Hvad ligger odd'sne egentlig på til kampen?

De ligger tydeligt til Chelseas fordel: http://www.bold.dk/statistik/headtohead.php?gameid=477604

Men Chelsea har ikke vundet i deres to seneste kampe, og når Ståle Solbakken formår, at læse FC Barcelona rent taktisk, så er der vel ingen grænser for, hvad FC København kan præstere i Champions League Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Chelsea ikke også ude efter den seneste kamp de tabte (tænker mht. selvtillid og moral)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Er Chelsea ikke også ude efter den seneste kamp de tabte (tænker mht. selvtillid og moral)

Jo, præcis. Det var også det, som jeg hentydede til med de seneste to kampe uden sejre. Derudover er nyindkøbet Fernando Torres ikke faldet ordentligt til endnu.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Ingeberg:

André Kristensen:

Men de skal jo stadigvæk følge reglerne og lovgivningen - så man kan vel som forbruger være ganske sikker på sine rettigheder? 

Det skal de vel - så bestil HELE deres varelager og jeg mener ALT! modtag det gratis og åben din egen butik, eller lever det tilbage hvis vi taber og få alle dine penge igen?

Hvad ligger odd'sne egentlig på til kampen?

 

Hvor vil du hen med det? Har jeg givet udtryk for, at det er det, man skal gøre? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:
De ligger tydeligt til Chelseas fordel: http://www.bold.dk/statistik/headtohead.php?gameid=477604

Godt nok er FCK på ingen måde favorit, men de odds er i mine øjne alt for høje. I stedet for at bruge tid på at bestille tøj jeg alligevel ikke ville have købt, tror jeg nu jeg vælger at spille lidt i stedet.

Det er selvfølgelig ikke en "no risk option", men jeg vil alligevel hellere have muligheden vinde penge, end tøj som bare kommer til at tage plads i klædeskabet, uden at blive brugt :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er egentlig betryggende, at der findes forsikringsselskaber, som er klar til at forsikre sådanne gamblinger... Fedt at de bruger de andre kunders penge på tilfældigheder!

Det bør vel give lidt stof til eftertanke...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)