Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viderestillinger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seo eksperter

har et domæne tilføjet gratis på webhosting.dk, som viderestiller til mit andet domæne.
Viderestillingen fungere fint nok, men men men jeg kan skrive domæne/index.htm (hvilket åbentbart ikke bliver viderestillet) -og får en hvid side med webhosting.dks logo frem.

Er det ligegyldigt indenfor seo?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kikoso:

Hej seo eksperter

har et domæne tilføjet gratis på webhosting.dk, som viderestiller til mit andet domæne.
Viderestillingen fungere fint nok, men men men jeg kan skrive domæne/index.htm (hvilket åbentbart ikke bliver viderestillet) -og får en hvid side med webhosting.dks logo frem.

Er det ligegyldigt indenfor seo?

Alt skal viderestilles, og samtidig skal du være opmærksom på at denne er en 301 viderestilling og ikke en 302.

Så nej det er ikke lige meget.

nogen vil måske sige, jamen der er jo ingen som skriver det, linker til det eller andet. Men sjovt nok sker der altid det modsatte :) så det klart smarteste er at sørge for det jeg skriver ovenfor.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Alt skal viderestilles, og samtidig skal du være opmærksom på at denne er en 301 viderestilling og ikke en 302.

Så nej det er ikke lige meget.

nogen vil måske sige, jamen der er jo ingen som skriver det, linker til det eller andet. Men sjovt nok sker der altid det modsatte :) så det klart smarteste er at sørge for det jeg skriver ovenfor.

MVH Kim

tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)