Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting - gode erfaringer søges med hosting af flere domæner på et webhotel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Norm

Du kan også kigge på vores webhoteller. De er højt roste, både for selve webhotellet men især for vores support. Vores servere står i Taastrup, KBH.

Du kan for kr. 9,- /mnd få et webhotel, som kan have op til 10 domæner tilknyttet.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive en e-mail på ace@meebox.net eller en pm til mig. Så kan vi tage en snak om tingene, og finde et webhotel der passer til dig.

God jagt på dit nye webhotel :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skiftede fra UnoEuro til Meebox i december. Det hjalp gevaldigt på performance. Og så er Meebox' kontrolpanel overordentligt meget bedre end UnoEuros.

/Kjeld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Hej

Du risikerer at din hjemmeside bliver blokeret via deres ip-filter.

og har du for meget trafik, kan du risikere dette her :

http://avisen.dk/bertel-haarder-laegger-serverne-ned_141391.aspx

Ja, det er jo risikoen ved traditionel shared hosting. Søsterselskabet UnoEuro løb ind i samme problem, da modebloggeralliancen Bloggers Delight flyttede dertil.

Udbydere, der kører med CloudLinux, vil ikke være sårbare over for problemet. Dér vil det site, der modtager for meget trafik, kun blive berørt.




Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren...

Jeg citerer lige dit indlæg og klipper lidt i det, da det kan se ud som om du er ansat hos webhosting.dk og samtidig må jeg sige, at dit indlæg er ekstremt farvet :

Søren.Pedersen:

Du skal nok være opmærksom på at de fleste udbydere der tilbyder flere domæner på et webhotel har temmelig mange domæner per server med langsom loadtid og generelt en del problemer med nedetid pga overbelastninger osv.

....laver vi webhoteller hos webhosting.dk laver vi normalt phplite hoteller, de har 25 gb plads hvoraf de 10 er til web alene og 15 gb til 10 postkasser som er med "gratis". Servere er meget hurtige og vi har endnu ikke oplevet nogen nedetid indtil videre.

Jeg kan ikke nikke genkendende til det du skriver ovenfor og hvordan kan du udtale dig om andre, når du ikke kender noget til dem, herunder nedestatistik m.m.

Hvad er en hel del nedetid, vil du gerne definere det... ?

Derudover er det jo tilladt at undersøge nogle af de servere der kører hos udbyderen, for hvor mange webhoteller der er der hvor man kunne forvente at havne.

Desuden synes jeg jo nok, det er relevant, at man undersøger om de har styr på sikkerheden, så en server ikke står ubeskyttet hen i flere uger.

Der er eksmepler herinde fra hvor servere har stået gabende åbne for angreb i 1 uge eller mere og som i skrivende stund stadigvæk står åbne.

Søren tingene er ikke som du bare gør dem til,

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Hej Søren...

Jeg citerer lige dit indlæg og klipper lidt i det, da det kan se ud som om du er ansat hos webhosting.dk og samtidig må jeg sige, at dit indlæg er ekstremt farvet :

Søren.Pedersen:

Du skal nok være opmærksom på at de fleste udbydere der tilbyder flere domæner på et webhotel har temmelig mange domæner per server med langsom loadtid og generelt en del problemer med nedetid pga overbelastninger osv.

....laver vi webhoteller hos webhosting.dk laver vi normalt phplite hoteller, de har 25 gb plads hvoraf de 10 er til web alene og 15 gb til 10 postkasser som er med "gratis". Servere er meget hurtige og vi har endnu ikke oplevet nogen nedetid indtil videre.

Jeg kan ikke nikke genkendende til det du skriver ovenfor og hvordan kan du udtale dig om andre, når du ikke kender noget til dem, herunder nedestatistik m.m.

Hvad er en hel del nedetid, vil du gerne definere det... ?

Derudover er det jo tilladt at undersøge nogle af de servere der kører hos udbyderen, for hvor mange webhoteller der er der hvor man kunne forvente at havne.

Desuden synes jeg jo nok, det er relevant, at man undersøger om de har styr på sikkerheden, så en server ikke står ubeskyttet hen i flere uger.

Der er eksmepler herinde fra hvor servere har stået gabende åbne for angreb i 1 uge eller mere og som i skrivende stund stadigvæk står åbne.

Søren tingene er ikke som du bare gør dem til,

 

Nej jeg er ikke ansat hos webhosting eller unoeuro for den sags skyld, disse fora her er for at udveksle egne erfaringer, personlig har jeg erfaringer med adskillige udbydere, disse er ikke nævnt da jeg ikke (personligt) kan anbefale disse.

Hvad der skrives er udelukkende (egne) erfaringer, skriver ikke at den ene eller den anden udbyder "ikke har nedetid", skriver at "vi har ikke oplevet", der er immervæk en forskel, og generelt kan man jo sige at jo flere kunder per server jo større risici er der for at en kunde river serveren eller nettet ned, er jo temmelig logisk.

Det er da muligt det forekommer farvet, men vi har nu været kunder hos de samme folk siden 90'erne så vi har sandsynligvis nok en grund til vi ikke er smuttet endnu skal du se.

Ang. sikkerhed på servere er det nok de færreste brugere der har den fornødne forstand på at checke om en udbyder er "sikker" eller ej.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Easy Webhost:

Hej

Du risikerer at din hjemmeside bliver blokeret via deres ip-filter.

og har du for meget trafik, kan du risikere dette her :

http://avisen.dk/bertel-haarder-laegger-serverne-ned_141391.aspx

Ja, det er jo risikoen ved traditionel shared hosting. Søsterselskabet UnoEuro løb ind i samme problem, da modebloggeralliancen Bloggers Delight flyttede dertil.

Udbydere, der kører med CloudLinux, vil ikke være sårbare over for problemet. Dér vil det site, der modtager for meget trafik, kun blive berørt.

En kunde der bliver flooded kan vel sagtens tage performance fra andre kunder, cloudlinux eller ej.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Kasper:

Easy Webhost:

Hej

Du risikerer at din hjemmeside bliver blokeret via deres ip-filter.

og har du for meget trafik, kan du risikere dette her :

http://avisen.dk/bertel-haarder-laegger-serverne-ned_141391.aspx

Ja, det er jo risikoen ved traditionel shared hosting. Søsterselskabet UnoEuro løb ind i samme problem, da modebloggeralliancen Bloggers Delight flyttede dertil.

Udbydere, der kører med CloudLinux, vil ikke være sårbare over for problemet. Dér vil det site, der modtager for meget trafik, kun blive berørt.

En kunde der bliver flooded kan vel sagtens tage performance fra andre kunder, cloudlinux eller ej.



Hvad mener du med floded?

CloudLinux gi'r mulighed for at begrænse såvel cpu-allokering (og hver kunde er via standardopsætningen begrænset til at køre processer på én fysisk kerne) som antal concurrent connections. Hvert hotel kører som sin egen brugergruppe.

Så svaret er umiddelbart nej, hvis CloudLinux er korrekt installeret og konfigureret.

 

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
CloudLinux er meget smart og bestemt et stort plus når man taler et delt hostingmiljø, men man må ikke stole blindt på det og tag det som en garanti for at ens webhotel ikke kan bringes i knæ. Ved at anvende CloudLinux fjerner man nogle af de mest sandsynlige årsager til at en webserver overloader, da f.eks. eksekvering af PHP kode fra et enkelt webhotel ikke på samme måde udgør en trussel for de andre webhoteller på serveren, men der er jo fortsat mange andre faktorer der kan spille ind.



Det kan f.eks. være MySQL der overloader systemet i stedet for webserveren (der er dog et beta MySQL modul til CloudLinux som muligvis kan hjælpe med dette i fremtiden), disk i/o der bliver en flaskehals eller noget tredje der spiller ind.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med følgende webhoteller:

Egen server (hvor WebDrive.dk ligger) - helt klart den bedste løsning :-) ... hvis man gider og har tid til at fedte med en masse indstillinger.

One.com - Skiftede dem ud for et par år siden, da man ikke kunne tilknytte flere domæner til samme konto og Drupal kører knap så godt på deres servere.

Gigahost.dk - Dem har jeg haft i et par år nu. Der er mulighed for uendeligt mange domæner, MySQL-databaser og e-mailadresser. Deres brugerpanel er nok markedets mest brugervenlige. Det store minus er, at siderne kører en anelse langsomt, især hvis de er baserede på en SQL-database - så vidt jeg kan se, så har de seperate fil- og SQL-servere, hvilket kan gøre forbindelsen langsom. Derfor tester jeg nu næste udbyder...

Meebox.dk - Er jeg i gang med at teste for at få lidt mere speed på mine sider. Det er især relevant for Drupalløsninger. Jeg er dog noget skuffet over deres brugerpanel, som halter en del. Redelegering af domæner foregår, ved at foretage en bestilling af domæne, hvilket virker helt forkert for mig som bruger. Deres mailløsning med videresendelse og catchall har jeg ikke fået til at fungere endnu. Nå, man kan jo ikke få det hele :-) og de er jo også super billige som Gigahost.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)