Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting - gode erfaringer søges med hosting af flere domæner på et webhotel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en stabil hosting-løsning, hvor jeg kan hoste op til 5 domæner  på et webhotel.
Udbyderen skal helst være dansk. Responstiden skal være ok hurtig. Der er tale om primært fritids/hobbysider, der skal hostes og løsningen skal ikke være i den dyre ende.

Min nuværende webhoster, amerikanske udbyder, er jeg ikke tilfreds med. For megen nedetid og langsom loadingtid. Hvad mener i - hvilke erfaringer har i?

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Unoeuro.com - det funker bare.   Prisen er helt ok - €1 om måneden pr. domæne (men med mulighed for ubegrænset underdomæner).

Alternativt kan du få fat i din egen VPS (virtuel server).   Kan anbefale Blanye (blanye.com).  En vps m. 512MB ram, 50GB disk & 250GB trafik koster ca. 70 kr om måneden (pris inkl. moms)   Den giver mulighed for at installere databaser, webserver (og dermed ubegrænset antal domæner ..) og meget mere.

Jeg benytter mig af begge udbydere og er p.t. meget tilfreds med deres services.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er en af dem jeg overvejer. Kender ikke Blanye, må lige tjekke ud. Er pt. ikke interesseret i VPS. Tak for det :-)

 

Nogen der har andre positive erfaringer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan også klart anbefale Unoeuro  men også webhosting.dk  begge billige og rigtig gode!Yes

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Norm

Har sendt dig en PM.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der et hav af muligheder for at få et billigt webhotel , og det er noget der næsten bliver drøftet dagligt herinde, så du kunne også prøve at lave en søgning om det herinde på amino ;)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du risikerer at din hjemmeside bliver blokeret via deres ip-filter.

og har du for meget trafik, kan du risikere dette her :

http://avisen.dk/bertel-haarder-laegger-serverne-ned_141391.aspx

 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med webhosting.dk, hvor jeg har min personlige hjemmeside. Derimod kan jeg ikke anbefale Web10, hvor jeg har haft en del nedetid på en anden side :-)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale Surftown og webhosting som også bliver nævnt i tråden.

Tage evt et kig på www.webhosts.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Norm:

Jeg søger en stabil hosting-løsning, hvor jeg kan hoste op til 5 domæner  på et webhotel.
Udbyderen skal helst være dansk. Responstiden skal være ok hurtig. Der er tale om primært fritids/hobbysider, der skal hostes og løsningen skal ikke være i den dyre ende.

Min nuværende webhoster, amerikanske udbyder, er jeg ikke tilfreds med. For megen nedetid og langsom loadingtid. Hvad mener i - hvilke erfaringer har i?

Du skal nok være opmærksom på at de fleste udbydere der tilbyder flere domæner på et webhotel har temmelig mange domæner per server med langsom loadtid og generelt en del problemer med nedetid pga overbelastninger osv.

Unoeuro er godt til mange ting, de tilbyder eksempelvis ASP hvilket kan være en stor fordel hvis man vil lave noget i ASP, og tilogmed uden merpris. De har dog det "problem" som jeg ser det, at skal du bruge IMAP til din email, hvilket de fleste vel gør idag, koster det ekstra. Unoeuro har et godt setup med mange servere, de kører b.la wannafind og vistnok også curanet som er en resellerløsning. Unoeuro har en hurtig og god kundesupport der ved hvad de taler om.

Webhosting.dk er noget "dyrere" end unoeuro, fordelen ved dem er at du som regel havner på en ny server hvergang du laver et webhotel, de har ikke ret mange kunder per server og sandsynligvis derfor koster det så lidt mere end unoeuro. En anden fordel er at du har oceaner af plads og at din postkasse plads ikke er delt med dine andre postkasser/webhotel, så du undgår at en postkasse der er fyldt tager alt pladsen for de andre. laver vi webhoteller hos webhosting.dk laver vi normalt phplite hoteller, de har 25 gb plads hvoraf de 10 er til web alene og 15 gb til 10 postkasser som er med "gratis". Servere er meget hurtige og vi har endnu ikke oplevet nogen nedetid indtil videre. De er gode til at holde systemerne vedlige med nye versioner af Mysql (hos dem har du 6 forskellige versioner og kan selve vælge hvad der passer dig bedst). Du kan, hvis du kan leve med det, tilknytte op til 25 domæner til dit eksisterende hotel, dog er det lavet som et serveralias, dvs det er samme website der deler alle domænenavnene, absolut en fordel hvis du skal have et webhotel med samme indhold men med forskellige navne som med/uden bindestreg osv, der er ikke mail tilknyttet de tilsluttede domæner, dertil skal man have et mailhotel som man ikke behøver have der men kan have gratis hos f.eks google hvis ikke der er det store behov. God kundesupport!

Begge udbydere har mange år på bagen og du slipper sandsynligvis for en del børnesygdomme.

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)