Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb - brug for et godt råd

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har i dag en hjemmeside hos Danaweb, - den har kørt dér i mange år, - men jeg synes efterhånden at de omkring 4600 + moms er dyrt at give hver eneste år. Men måske er det bare prisen? Og så er det bare sådan!

Jeg tænke blot om det ikke kan gøres billigere på en anden måde. Hvis der er en som kan hjælpe både med opsætning samt pris på dette, samt hvad den derefter ville koste årligt, ville jeg være meget glad for lidt respons.

 

Send mig gerne en PS, så vi kunne aftale nærmere.

 

På forhånd tak.

Mvh

Anette Lykke

 

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 45
Fra  TR - Tømrer/Snedker Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette.

 

Jeg forstår godt dine betænkligheder. Har været dér, altså været kontaktet af diverse webkreatører. Jeg besluttede at finde en selv, der kunne lave et design til mig, og så lægger du det bare op på et webhotel som du selv køber.

Kan helt klart anbefale Andreas, som jeg aftale med. Han sidder og knokler med min side i disse uger. Kig på hans side og tag kontakt til ham. Han er her: linde-media.dk

 

Mvh

Thomas

Tømrer/snedker virksomhed der deltager i dit byggeri

TR - Tømrer/Snedker

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit kontakt til folk, med forskellige problemstillinger omkring dana-web. Det er som med så meget andet at der er fordele og ulemper :)

Du er velkommen til at ringe eller mail 60 226 441 - dp@voke.dk, så tager jeg gerne en uforpligtende snak med dig...

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Det er en rigtig dyr hosting! Men så har du sikkert fået hjemmesiden for en slik. Den måde er der rigtig mange web udbydere der arbejder på.

Min kontakt til hjemmesider har lavet vores som jeg synes er flot se den på www.marketingconsult.dk og de koster kun 4.900 kr.

Vi giver 1000 kr om året i hosting inkl. opdatering.

Noget du skal være opmærksom på er om du ejer siden selv???? Jeg har nemlig hørt om flere som danaweb og scandiaweb som beholder rettighederne til siden. Dvs hvis du pludselig vil skifte hostingudbyder så har du ingen hjemmeside!! Det er jo smart fra deres side for så flytter man jo ikke og bliver ved med at betale de 5000 om året i hosting.

Skriv til mig på lkn@marketingconsult.dk hvis du vil have oplysninger på min website kontakt. Han er super dygtig!

Lise Korsgaard - Subziter -Tlf. 22 25 93 02

Lise@subziter.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er svært at vurdere, om det er dyrt. Hvad får du helt nøjagtig for pengene - kun hosting?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er også velkommen til at skrive til mig, hvis du ønsker et godt tilbud.

Kig evt. på www.webarena.dk

 

Dbh Dino

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anette

Se bort fra alle dem som falbyder sig herinde.
De tænker kun i kroner og øre og ikke om de kan hjælpe dig, se alle indlæggene ovenfor.

mvh

Mogens

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Peter desværre er kunder når det angår hjemmesider lidt for impulsive, var det annoncer handlede de anderledes, selvom der reelt ikke er nogen forskel.
Snakker vi hosting, skal det IKKE koste mere end 600 kr. pr. år.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Easy Webhost:
De tænker kun i kroner og øre og ikke om de kan hjælpe dig, se alle indlæggene ovenfor.

Det er vel også meget relevant, når Anette spørger om det kan gøres billigere!

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)