Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt til udgivelse af digitale filer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med Infossa som bliver et ebogsforlag som udgiver på verdensplan igennem mange forskellige ebogslæsere og markeder.

Men er igang med at starte på kontrakten og er kørt lidt fast, jeg er ikke advokat eller lignende.
Så er der nogen der kender et sted hvor man kan se på kontrakter som jeg kan bruge som en template?

Kontrakten skal dække udgivelse af digitale filer, til at sælge på globalt plan igennem mange salgsformer.

Det er svært at finde noget specifikt, så hvis i bare kender sider som kan give inspiration, så er jeg meget interesseret i et link.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Øverst i denne kategori har Martin Thorborg lagt et link ud hvor man kan køber forskellige former for kontrakter mv. :)

Jeg arbejder selv med kontraktudarbejdelse til dagligt.. Men er interesseret i at høre præcist hvilken form for kontrakt du er igang med at udarbejde? Og hvad din kontrakt allerede omfatter.. Så kan det være jeg har nogle gode råd :)

/ Skjødt

 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lasse

Jeg står lidt i samme situation. har du fundet en for så ville jeg meget gerne have et kopi...?

Håber du kan hjælpe 

Med venlig hilsen 

thor andersen

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse og Thor: Hvis I sender mig en mail, kan jeg sende jer en digital forlagskontrakt, jeg tidligere har brugt. Så kan det være I kan blive inspireret.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)