Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

endnu et duplicate content spørgsmål

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har 2 domæner. et med o og et med oe. Kan finde begge disse domæner på google. Har lavet en 301 redirect på mit oe domæne til at pege på mit o domæne.

Dette er efterhånden lang tid siden. Og lige nu er det jo DC. hvilket ikke er så fedt. Så har jeg glemt et eller andet ? eller er google bare langsom ?


Tak på forhånd 

 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

kikoso:

Dette er efterhånden lang tid siden. Og lige nu er det jo DC. hvilket ikke er så fedt. Så har jeg glemt et eller andet ? eller er google bare langsom ?

Blot fordi du kan finde begge domæner i googles index, betyder det ikke at der er tale om dublicate content - det er der kun, hvis du har identisk indhold på de to sider (har du det? hvis ja=DC - hvis nej=ikke DC)

/JG

 

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er sikkert bare langsom. Jeg ændrede mine url'er for lidt under et år siden og Google har stadig indekseret nogle af mine gamle url'er, selvom jeg laver 301.

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ÆØÅ domainer er noget man skal holde sig fra, det er american google ikke så glad for HAHA Geeked

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

kikoso:

Dette er efterhånden lang tid siden. Og lige nu er det jo DC. hvilket ikke er så fedt. Så har jeg glemt et eller andet ? eller er google bare langsom ?

Blot fordi du kan finde begge domæner i googles index, betyder det ikke at der er tale om dublicate content - det er der kun, hvis du har identisk indhold på de to sider (har du det? hvis ja=DC - hvis nej=ikke DC)

/JG

 

Det er det samme indhold på begge sider. Google skulle meget gerne have flettet disse 2 sider sammen til 1 side.. ikk ?

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en måde, hvor man kan fortælle google at disse 2 domæner hænger sammen ?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

kikoso:

Det er det samme indhold på begge sider. Google skulle meget gerne have flettet disse 2 sider sammen til 1 side.. ikk ?

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår. Google fletter ikke indhold sammen for dig...

kikoso:

Er der ikke en måde, hvor man kan fortælle google at disse 2 domæner hænger sammen ?

Når du laver en 301-redirect fortæller du Google, at indholdet på det ene domæne permanent er flyttet til det andet. Smid evt. et link til de to sider for at lette forståelsen.

/JG

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

kikoso:

Det er det samme indhold på begge sider. Google skulle meget gerne have flettet disse 2 sider sammen til 1 side.. ikk ?

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår. Google fletter ikke indhold sammen for dig...

kikoso:

Er der ikke en måde, hvor man kan fortælle google at disse 2 domæner hænger sammen ?

Når du laver en 301-redirect fortæller du Google, at indholdet på det ene domæne permanent er flyttet til det andet. Smid evt. et link til de to sider for at lette forståelsen.

/JG



Google kender åbentbart ikke til min 301 redirect. Så mere om der er en måde at "presse" google til at finde ud af det på ?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du indhold liggende på dit oe domæne?

/JG

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Har du indhold liggende på dit oe domæne?

/JG

på google har jeg det samme indhold på mit oe domæne, som på mit o domæne. Men har kun skrevet indhold på mit o domæne.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)